stig. Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 gruer meg litt til og ta full motor service og bytte plugger og kabler for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Fin bil http://www.thevehiclist.com/archives/236 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Pen 7'er! Hva motor står i denne sleden da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 26, 2014 Forfatter Share Skrevet August 26, 2014 750ia såklart er jo ikkeno racerbil, men er overaskende godt skyv i den til og være "mount everest" på 4 hjul..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 26, 2014 Forfatter Share Skrevet August 26, 2014 Fin bil http://www.thevehiclist.com/archives/236 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Ooo ikke dumt Artig med 12'er. Henter selv en 740ia til helgen. Må ha meg en 7'er jeg og. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Flott E32 detta her ja! Har du noken planer med den? Dei er litt tunge ja. Skulle ikkje tru at dei er tyngre enn tilsvarende størrelse Amerikansk bil (f.eks Chevolet Caprice), men det er dei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 26, 2014 Forfatter Share Skrevet August 26, 2014 Ooo ikke dumt Artig med 12'er. Henter selv en 740ia til helgen. Må ha meg en 7'er jeg og. haha du får legge ut bilder, m60b40/b44 er jo også veldig artige maskinister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 26, 2014 Forfatter Share Skrevet August 26, 2014 Flott E32 detta her ja! Har du noken planer med den? Dei er litt tunge ja. Skulle ikkje tru at dei er tyngre enn tilsvarende størrelse Amerikansk bil (f.eks Chevolet Caprice), men det er dei Nei har egentlig ikkenoe spesielle planer, kansje toning av ruter, men må nesten bytte ut "bestefar" felga jeg bor på landet å har så god tid, så får se, men trukke jeg gidder å gå helt "crazy" med denna. veit ikke hva jeg skal med bilen da jeg har en shitload med andre biler, meeen kjekt å ha + jævla lyst på 7'er slo fornuften...igjenn........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Pen E32. Bytt til blanke blinklyspærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 26, 2014 Forfatter Share Skrevet August 26, 2014 Pen E32. Bytt til blanke blinklyspærer. takk ja der sier du no, ja da blir det å gå helt crazy da. felger OG nye blinklys pærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Flott vogn ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 28, 2014 Forfatter Share Skrevet August 28, 2014 Flott vogn ja Takk er jo litt kry av nyinnkjøpte mafiasleden min, men blir nok lite jeg gjør med den i år, blir vel snart og gå over å ta en real shine på den , så parkere den for vinterlagring , så fårn man se hva våren bringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå