nydlagut Skrevet August 14, 2017 Skrevet August 14, 2017 Har du kun bretta ut orginalskjermene under skjermbredderne bak? Jeg kjørte med glassfiberskjermer bak på e30meet i år og begge bredderne forsvant i første heatet. Har spacere så hjulene stikker ca 3 cm utfor skjermen på begge sider. Så jeg må finne på en løsning for å unngå at skjermene ryker og det ser ut som du har funnet en Lykke til med nytt karrosseri, bra arbeid med e30en så langt
|Ole| Skrevet August 14, 2017 Forfatter Skrevet August 14, 2017 1 time siden, nydlagut skrev: Har du kun bretta ut orginalskjermene under skjermbredderne bak? Jeg kjørte med glassfiberskjermer bak på e30meet i år og begge bredderne forsvant i første heatet. Har spacere så hjulene stikker ca 3 cm utfor skjermen på begge sider. Så jeg må finne på en løsning for å unngå at skjermene ryker og det ser ut som du har funnet en Lykke til med nytt karrosseri, bra arbeid med e30en så langt Første bud er og få hjula innafor skjermen eller so ryke dei uansett, andre bud er å gje seg når dekkbana løsna Det er kunn det har gjort ja, snitta opp, bretta ut, sveisa igjen! Takker for det! Ja eg traff veggen litt ❤️😂
|Ole| Skrevet August 28, 2017 Forfatter Skrevet August 28, 2017 All øving er god øving, føle kjøyringa sitte meir og meir no! Gledar meg nesten til eg skal begynne på nye karosseriet no!
|Ole| Skrevet August 29, 2017 Forfatter Skrevet August 29, 2017 Klar til gatebil! Kunn småplukk igjen ..
|Ole| Skrevet September 17, 2017 Forfatter Skrevet September 17, 2017 No er begge bilane til salgs...
|Ole| Skrevet September 22, 2017 Forfatter Skrevet September 22, 2017 Siste posten i dinna tråden iallfall Magnus. reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Oktober 5, 2017 Skrevet Oktober 5, 2017 Feit Supra, men synd du ha kvitta deg med E30'en. Lykke til vidare uansett
|Ole| Skrevet Oktober 6, 2017 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2017 Går over til Supra ja, er lei av å bygge bil sjølv så eg kjøpte ferdig lisensiert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå