Enes Yakici Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 Bruker ikke bilen så veldig mye nå siden jeg har kjøpt meg en 1999 mod Vw Golf 4 som pendlerbil. Bilen fikk seg derfor en sikkelig vask idag og ble parkert i garasjen. Den har også alltid stått i garasjen i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2015 (endret) Ny oppdatering for de som følger med i tråden! Fikk nye ccfl ringer idag (6000k), kom hjem fra posten og begynte med montering. Hadde også kjøpt nye lykteglass så nå ser det perfekt ut!Jeg kom halveis med monteringen og bestemte meg for og prøve de, skrudde på parklysa men så var selvfølgelig den ene ringen ødelagt.. Gikk ganske bananas når jeg så det var ødelagt! Tenkte jeg bare skulle pelle de av igjen og knekke de i biter, men så bestemte jeg at jeg kun skulle ha ringene på fjernlysene. ( innerringene )Skrudde de opp igjen og fjernet de på nærlysene og satt de tilbake. Monterte i bilen og nå syntes jeg egentlig resultatet ble bedre enn med to ringer. Så derfor skal jeg bare ha 2 ringer, syntes det ser mye fetere ut og det er ikke mange som kjører sånn!Knipset også noen bilder underveis. Selvfølgelig glemte jeg kamerat inne så jeg tokk det med telefonen.Første bilde er med gamle lykteglass.Hvordan syntes dere det ble? Hyggelig med tilbakemeldinger og tips. Endret Februar 3, 2015 av Enes Yakici HPVL og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 Det er übertøft med kun de innerste ringene og park. Har kjørt endel sånn i vinter. Blir litt lei av AE av og til og da er det greit å kunne nappe ut to av ledningene. Nye lykteglass og pakninger gjør seg alltid. Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Awesome! Sier igjen at deilig å se noen som står på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2015 Det er übertøft med kun de innerste ringene og park. Har kjørt endel sånn i vinter. Blir litt lei av AE av og til og da er det greit å kunne nappe ut to av ledningene. Nye lykteglass og pakninger gjør seg alltid. Tusen takk. ja nye lykteglass og pakninger gjorde seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2015 Awesome! Sier igjen at deilig å se noen som står på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2015 Et bilde av lyktene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Tusen takk Kristian! Jaa gleder meg til sommeren sjæl! Vi får ta noen cruice runder sammen. Blir det noe gs treff oppe i bud i år? Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2015 Ja regner da med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Februar 7, 2015 Share Skrevet Februar 7, 2015 E46'n din er jo bare ren perfeksjon ! fin den golfen du selger og mister Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2015 (endret) E46'n din er jo bare ren perfeksjon ! fin den golfen du selger og mister Tusen takk skal du ha! Nå ser den ganske perfekt ut i mine øyne også Golfen er fin den også ja. Takk Endret Februar 7, 2015 av Enes Yakici Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2015 Min, fetterenen min sin og en kompiss sin. 323ci 2,5/ 320ci 2,0/ 320ci 2,2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Selman, Reber og Enes Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2015 Selman, Reber og Enes Stemmer bra det! UFC reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Fikk en liten pakke i posten idag. endelig var koppholderen og myntholderen min kommet! Synes det er en liten og fin oppgradering som bør gjøres med alle e46 med tanke på at det ikke er koppholdere i e46.. Byttet den ut med engang! Er veldig enkel sak og bare nappe den ut og sette den nye i. Du bestilte det hen? ble tøft syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå