Gå til innhold

Enes Sin 02 Mod E46 320CI - Coupe Msport. 2,2 L / SOLGT!


 Share

Anbefalte innlegg

Ny oppdatering for de som følger med i tråden! :smile:
Fikk nye ccfl ringer idag (6000k), kom hjem fra posten og begynte med montering. Hadde også kjøpt nye lykteglass så nå ser det perfekt ut!
Jeg kom halveis med monteringen og bestemte meg for og prøve de, skrudde på parklysa men så var selvfølgelig den ene ringen ødelagt.. Gikk ganske bananas når jeg så det var ødelagt! Tenkte jeg bare skulle pelle de av igjen og knekke de i biter, men så bestemte jeg at jeg kun skulle ha ringene på fjernlysene. ( innerringene )

Skrudde de opp igjen og fjernet de på nærlysene og satt de tilbake. Monterte i bilen og nå syntes jeg egentlig resultatet ble bedre enn med to ringer. Så derfor skal jeg bare ha 2 ringer, syntes det ser mye fetere ut og det er ikke mange som kjører sånn!

Knipset også noen bilder underveis. Selvfølgelig glemte jeg kamerat inne så jeg tokk det med telefonen.
Første bilde er med gamle lykteglass.

Hvordan syntes dere det ble? Hyggelig med tilbakemeldinger og tips. :smile:

post-73946-0-72014800-1422996899_thumb.j

post-73946-0-54727400-1422997121_thumb.j

post-73946-0-05057400-1422997174_thumb.j

post-73946-0-93772000-1422997210_thumb.j

Endret av Enes Yakici
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er übertøft med kun de innerste ringene og park. Har kjørt endel sånn i vinter. Blir litt lei av AE av og til og da er det greit å kunne nappe ut to av ledningene. Nye lykteglass og pakninger gjør seg alltid.

Tusen takk. :-) ja nye lykteglass og pakninger gjorde seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en liten pakke i posten idag. :smile: endelig var koppholderen og myntholderen min kommet! Synes det er en liten og fin oppgradering som bør gjøres med alle e46 med tanke på at det ikke er koppholdere i e46.. Byttet den ut med engang! Er veldig enkel sak og bare nappe den ut og sette den nye i. :smile:

Du bestilte det hen? ble tøft syns jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...