Bimmer fan Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 Denna så jo fin ut sleng ut link om du lager ny tråd på e39 da Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2015 Denna så jo fin ut sleng ut link om du lager ny tråd på e39 da Takk du det skal jg få til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 Tipper dette blir yndlingsbilen din etterhvert E39 er så mye mere digg bil og kjøre enn E46 syns jeg Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2015 Tipper dette blir yndlingsbilen din etterhvert E39 er så mye mere digg bil og kjøre enn E46 syns jeg Det er mulig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2015 Min og en kompiss sin! BMW E39 520iA Facelift & BMW E38 730DA Facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 (endret) Var ute med 2 kompisser igår og fikk kodet om til us blink foran på e39'en! syntes det ble ganske fint men blir sikkert enda bedre når jeg får led i ringene og led i tåkelys. ( creds til carlsius ) Sort e39 ( carlsius sin ), sølv e39 ( min ) og sort e38 ( Zgasi sin ) Endret Februar 19, 2015 av Enes Yakici Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Tøff gjeng, det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Dritfin E39 men vurdert nye skilter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 Tøff gjeng, det der Takk du ! )) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 Dritfin E39 men vurdert nye skilter ? Tusen takk, ja det kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Feit e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 Hentet du denne i Bø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 Feit e39 Morsomt at andre også syntes den var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 (endret) Knipsa noe bilder av coupen idag, vasket igår så frista med bilder Gleder meg til jeg får på sommerhjula nå.. Endret Februar 21, 2015 av Enes Yakici Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Fikk en fin pakke i posten idag som inneholdt noe godbiter Bestilte ringer til speedometeret i børsta alu til 5 Serien. Dro og henta pakken med engang og gikk løs på bilen og monterte de med engang! Dette har jeg gjort på alle mine BMWer og synes dette rett og slett er en billig og fin oppgradering. Synes dette ble veldig bra og siden jeg har børsta aluminium på resten av listene innvendig i bilen syntes jeg dette ble perfekt! Hva synes du/dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå