Enes Yakici Skrevet November 22, 2014 Forfatter Share Skrevet November 22, 2014 Denne bilen er jo helt dønn! Likte nye girkulen bedre jeg altså Mange takk! Ja likte den mer jeg også, synes den er mere behageligere enn den andre lange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 22, 2014 Forfatter Share Skrevet November 22, 2014 Zhp kulene er knall! Ble bra det Er første gang jeg har kjøpt sånn men er veldig fornøyd med den! og tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 27, 2014 Forfatter Share Skrevet November 27, 2014 Da ble det enda en oppdatering idag! Fikk skiltlys pærer i posten idag som jeg kjøpte gjennom internett! (Led). Gikk selvfølgelig ut med engang og skulle bytte og var så uheldig at jeg knakk av polene på holderene i bilen.. ! (Typisk e46 feil). Hadde et skiltlyslist fra en e46 cab jeg hadde tidligere liggende i garasjen, bytta over ledningsnettet og skiltlysholderene og det ble så godt som nytt! Da ble jg kvitt en feil til! Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 28, 2014 Forfatter Share Skrevet November 28, 2014 Fikk nyrene mine idag i posten også! endelig kom de etter 3 uker via nett bestilling.. Dette er glanssorte nyrer med m striper på. fikk satt de på idag er ikke helt 100% fornøyd med passformen på de men det får gå. Har ikke noe bilder av det på bilen men det kommer vel etter hvert. Var så mørkt ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Kommer seg no! blirr utrolig feeet denne kanskje noen reklamefrie skiltholdere next? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 28, 2014 Forfatter Share Skrevet November 28, 2014 Kommer seg no! blirr utrolig feeet denne kanskje noen reklamefrie skiltholdere next? Ja finner ikke så mye mer jeg vill ha på den! synes den har blitt ganske fin nå. Ja vurderer det men er litt usikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 30, 2014 Forfatter Share Skrevet November 30, 2014 Da fikk jeg enda en pakke i posten! Da var innvendig ledlys kommet! Disse fikk jeg igår, og alt ble montert igår. Hele bilen innvendig har nå ledlys ink bagasjerom/ hanskerom osv.. Dette er en kald hvit farge som ser utrolig fint ut! Legger ved noen bilder så dere også kan de. Hvordan synes dere resultatet ble? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Kult! Moderne biler har jo led inni, så dette er en NICE oppgradering fra gul, kjedelige halogen pærer !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 30, 2014 Forfatter Share Skrevet November 30, 2014 Kult! Moderne biler har jo led inni, så dette er en NICE oppgradering fra gul, kjedelige halogen pærer !!! Ja er ganske enig, var så kjedelig med gule! Disse er helt nydelige og lyser perfekt opp inne i bilen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2014 Bilde av hvordan grillen ser ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Desember 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2014 ikke så mye stort som skjer her fortiden... Ingen som har tips til hva jeg kan gjøre? vurdere thule skistativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 5, 2014 Share Skrevet Desember 5, 2014 Bytte ut elefantørene med M3-speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Desember 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2014 Bytte ut elefantørene med M3-speil Ja det må nok til snart, har det i bakhue! Har letet på orginale en stund nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Desember 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2014 (endret) Da har det blitt gjort litt til med bilen! Jeg hadde som tidligere skrevet bestilt bolter fra nettet men de kom aldri så jeg hadde ikke mere tålmodighet til og vente så jeg dro og kjøpte bolter hos Dekk1 i Drammen som var like greit.. Så da fikk jeg endelig montert spacere bak også! Og fikk også 2 pakker i posten på fredag! Endelig hadde jeg fått led tåkelys pærer og led parklys. Dro og hentet de og monterte alt i et med engang! Legger ved et par bilder av før og etter. Her ser dere forskjellen melllom led og vanlig halogen pærer i tåkelysene. Før og etter bilde av spacer bak! Før og etter bilde av led i parklys! Endret Desember 8, 2014 av Enes Yakici Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Desember 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2014 (endret) Helheltsbilde og 2 bilder av hvordan forskjellen ble bak med spacere! Endret Desember 8, 2014 av Enes Yakici Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå