randolf Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Hei. Har en 2007 modell 520d, som jeg ønsker å bytte framseter på. Spørsmålet er, hva passer. Tenker da på hvilke andre modeller kan jeg hente seter fra? Har manuelle sportseter m/varme idag, ligger kabler og plugger ferdig for el.styrte seter idag eller må det trekkes nye kabler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Hva slags seter er du ute etter? Du kan ettermontere alle type seter E60/E61 har blitt levert med, inkludert seter fra M5. Skal du ha fullelektriske seter eller seter med mer utstyr (f.eks aktive seter, aktiv seteventilasjon el. tilsv.) må du strekke kabler og litt slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
randolf Skrevet August 30, 2014 Forfatter Share Skrevet August 30, 2014 De setene jeg har idag begynner å bli litt ´tynn´i sitteputen selv om bilen bare har gått 118000km. Etter 3 timer er jeg ødelagt i baken. Ønsker mere sittekomfort i form av et nyere sete, el.justering er ikke et must. Passer seter fra f.eks en 2011 520? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Det letteste er nok å putte inn komfort seter, fra en likedan bil, altså opptil 2010 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Komfortseter er en annen verden i forhold til sportstoler og standardstoler etter min mening SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Sett inn komfortstoler. Beste valget etter min mening. Men det er litt kabling. Men det er det folk som kab gjøre for deg. Meg bl.a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
randolf Skrevet August 31, 2014 Forfatter Share Skrevet August 31, 2014 Flott, da blir det nok komfortstoler tenker jeg. Er det Sverige som gjelder for å skaffe brukte deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Sverige. Koed. Schmiedmann. Mange som gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå