Robin L Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 jeg har grom på min 97 modell, og jeg har gamle typen meget interessant. støtter din radiomodul tekst da? blir vell litt håpløst om dette ikke fungerer? eller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 får ikke opp text i skjermen. jeg kjører lyd via aux/ ladekabel, bytter sang via telefonen. har vært innpå tanken om å installere en blåtann dongle, men er redd lydkvaliteten vil endres til det værre enn lyd via ladekabelen. radiomodulen er den nye typen, så bruker overgang fra gammel til ny. Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 2, 2014 Forfatter Share Skrevet September 2, 2014 Jeg hører jo at du må være med å fikse anlegget i min bil Forstår ikke helt dette anlegget lengre. Vis jeg hiver i uorginal spiller med ISO-adapter mister jeg ikke forsterkeren bak da? Og dermed må koble opp ledninger fra spiller til høyttalere selv? For de adapterene jeg finner ser ikke ut til å ha ledning til forsterkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Tror du må på dynavin eller noe for å få med forsterkeren.. isåfall ville jeg kjøpt D99+.. altså den versjonen uten android eller windows, men med navigasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Har ikke D99+ bare android eller windows da? Hehe. Jeg hadde den med windows. Helt grei. Litt treg respons på touch skjerm, til tider. Hadde problemer med lydutgang til ettermarkedsforsterker. Navigasjonen funket bra. Merket ikke forskjell på lyden før/etter. Den ble hvert fall ikke verre. Minus: lav output på signal, så må ha forsterker med low input. Også lite strøm i USB kabler, så må legge ekstra strøm til ekstern HDD. Synes de kunne støttet flere formater, spesielt til musikkvideoer. Kjedelig med crap bilde, på en skjerm som viser DVD ganske bra. Hakket også når jeg streamet wimp hifi over BT Neste gang blir det nye Dynavin N6. Høyere volt output, windows, digital lydprosessor/DSP, flere lyd og bildeformater osv osv. Tror den er en stor oppgradering, bl.a. lydmessig, fra D99+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 D99 får du i android eller windows, mens d99+ hadde egen navigasjon uten windows/android Men høres ut som N6 er en enda større forbedring ja Edit: ser veldig lovende ut! den er jo lansert allerede, så bare å teste Julian http://www.dynavin.com/products/n6_e39.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Var det forskjell på E46 og E39 da? Den jeg kjøpte i fjor var Windows/winCE. En D99+ med oppdatert plattform, parrot bluetooth osv. Fikk også valget om android, men leste mye om ustabilitet. Her ser du et bilde av den til E46, på dynavinstore.com: Har hvert fall aldri hørt om et 3. OS, annet enn roots o.l. Men de er vel oftest basert på android. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Da er det nok forskjell fra 1-serie, da d99+ (ikke skyt meg hvis jeg tar feil [-o< ) er uten android eller windows... dvs når du trykker på navi-knappen så kommer du rett inn på navi og inn inn på androidsystemet som jeg hadde på 523´n og tds´n.. var iallefall ikke fornøyd med dette, men nå ser jo N6 veldig bra ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 neida, trenger ikke miste forsterkeren ved å bytte spiller kjøp deg en helt vanlig DIN1 spiller, type pioneer, iso overgang og gjerne rattkontroll adapter. så funker det som det skal når dette er koplet sammen, så har du lyd, signalene sendes fra spilleren, bak til forsterkeren og i retur til dørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 trur fortsatt org.forsterkern vil fungere. forsterker ikke den bare lav-nivå fra org.spilleren da? jeg VET iallefall at det funker med uorg.spiller for det har jeg prøvd, samt vet om en som har det ; ) sålenge du ikke fjerner displayet under spilleren vil du ikke miste noe. (evt rattknapper om du ikke kjøper adapter for dette) penest originalt synes jeg da. ville satt inn en cd43 spiller og montert aux greia combat linket til : ) om det funker da...? meg bekjent passer ikke dynavin/hauligan i e38. om det gjør det vil jeg gjerne vite hvordan : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 3, 2014 Forfatter Share Skrevet September 3, 2014 Så bra, da får jeg titte litt rundtomkring CD-43 passer, men man må bygge om ledningsnettet til I-bus(iallefall ved CD-veksler) for å kunne bruke GROM/DICE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 hvordan vite om man har i-bus eller p-bus? jeg mener jeg har p-bus OG grom fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 3, 2014 Forfatter Share Skrevet September 3, 2014 Har du ikke skiftet spiller og veksler? Merkelig at det funker, ingen andre har fått det til å funke Skal stå P bak nummeret på veksleren, PI vis du har I-bus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 har skiftet fra liten navi til stor navi skjerm, samt mk4 dvd leser og videomodul. skifteren er som sakt kastet langt vekk skal sjekke nr på skifteren om eg finner den i garasjen en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 kan hende du må ha denne kabelen om du bruker std spilleren forran, jeg ser for meg at denne passer overens, selvom dem sier den kabelen er til å montere bak, der passet det IKKE hos meg hvertfall.. jeg måtte kjøpe kabelen som er merket med behind dash.. http://www.gromaudio.com/store/grom_accessories/bmw_trunk_mounting_cable.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå