Gå til innhold

Min 2015 F36 420i M-sport Estoril blue med nesten alt.

ChrisK
 Share

Anbefalte innlegg

Litt lite? tenker du på større felg? kan klemme på 21 men det ble faktisk for mye, litt styltete. prøvde fatterns 21" fra f11. 

Syns det ble litt kult med litt dekk på :)

245\35-20 foran, det tar litt borti innerskjerm foran dekket. 

275\30-20 bak. 

Noen som vet åssen jeg kan skifte overskrift på dette emne fra bestilt til noe annet i overskriften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da har M-performance leppa kommet på.

Litt tilpasning var det, men man får hva man betaler for og jeg var gnien denne gangen..... :)

Kunne du tatt et mål foran på bilen ca hvor lav den er med leppen? Har lyst på den selv, men usikker på hvor lavt det blir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du tatt et mål foran på bilen ca hvor lav den er med leppen? Har lyst på den selv, men usikker på hvor lavt det blir..

Ca 12 i underkant, og 13 akkurat på knekken på midten av bilen, den stikker en del ut foran, så høyden er som regel ikke noe problem. men overhenget foran :) 

Og tatt i betrakning om bakken jeg målte på er helt rett da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 12 i underkant, og 13 akkurat på knekken på midten av bilen, den stikker en del ut foran, så høyden er som regel ikke noe problem. men overhenget foran :)

Og tatt i betrakning om bakken jeg målte på er helt rett da :)

Hmm, får måle litt på hvor høy bilen jeg har nå er og se litt an da! 12-13cm er jo ikke så ille som jeg fryktet i hvert fall, og utstikket er uansett kortere enn 6serien som jeg har kjørt litt :) Takk for at du gadd å måle! Bilen ser helt knall ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Litt lite? tenker du på større felg? kan klemme på 21 men det ble faktisk for mye, litt styltete. prøvde fatterns 21" fra f11. 

Syns det ble litt kult med litt dekk på :)

245\35-20 foran, det tar litt borti innerskjerm foran dekket. 

275\30-20 bak. 

Noen som vet åssen jeg kan skifte overskrift på dette emne fra bestilt til noe annet i overskriften?

Jeg tenker å kjøre på 245/35/20 foran, fordi jeg syns 235/30/20 og 285/25/20 høres så knapt ut i profil.. 

Hva mener du med at det bar borti innerskjerm foran dekkket? Er det konstant subbing, eller kun når du svinger? Takker for all svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...