ChrisK Skrevet April 4, 2015 Forfatter Share Skrevet April 4, 2015 Litt lite? tenker du på større felg? kan klemme på 21 men det ble faktisk for mye, litt styltete. prøvde fatterns 21" fra f11. Syns det ble litt kult med litt dekk på 245\35-20 foran, det tar litt borti innerskjerm foran dekket. 275\30-20 bak. Noen som vet åssen jeg kan skifte overskrift på dette emne fra bestilt til noe annet i overskriften? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Er vel bare og redigere førstepost? Fin bmw ChrisK reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 (endret) Redigere første post, så til full editor... Endret April 4, 2015 av Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisK Skrevet April 4, 2015 Forfatter Share Skrevet April 4, 2015 Takk, egentlig veldig logisk, men kom ikke på det selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Sleit med det selv første gangen jeg skulle redigere topic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Rå bil og feite felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisK Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Da har M-performance leppa kommet på. Litt tilpasning var det, men man får hva man betaler for og jeg var gnien denne gangen..... Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Da har M-performance leppa kommet på. Litt tilpasning var det, men man får hva man betaler for og jeg var gnien denne gangen..... Kunne du tatt et mål foran på bilen ca hvor lav den er med leppen? Har lyst på den selv, men usikker på hvor lavt det blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 4 Serien er så tøff i utseende! Nydelig den bilen din altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Felgene sitter som et skudd! Lekker spoiler bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisK Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Kunne du tatt et mål foran på bilen ca hvor lav den er med leppen? Har lyst på den selv, men usikker på hvor lavt det blir.. Ca 12 i underkant, og 13 akkurat på knekken på midten av bilen, den stikker en del ut foran, så høyden er som regel ikke noe problem. men overhenget foran Og tatt i betrakning om bakken jeg målte på er helt rett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Ca 12 i underkant, og 13 akkurat på knekken på midten av bilen, den stikker en del ut foran, så høyden er som regel ikke noe problem. men overhenget foran Og tatt i betrakning om bakken jeg målte på er helt rett da Hmm, får måle litt på hvor høy bilen jeg har nå er og se litt an da! 12-13cm er jo ikke så ille som jeg fryktet i hvert fall, og utstikket er uansett kortere enn 6serien som jeg har kjørt litt Takk for at du gadd å måle! Bilen ser helt knall ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Litt lite? tenker du på større felg? kan klemme på 21 men det ble faktisk for mye, litt styltete. prøvde fatterns 21" fra f11. Syns det ble litt kult med litt dekk på 245\35-20 foran, det tar litt borti innerskjerm foran dekket. 275\30-20 bak. Noen som vet åssen jeg kan skifte overskrift på dette emne fra bestilt til noe annet i overskriften? Jeg tenker å kjøre på 245/35/20 foran, fordi jeg syns 235/30/20 og 285/25/20 høres så knapt ut i profil.. Hva mener du med at det bar borti innerskjerm foran dekkket? Er det konstant subbing, eller kun når du svinger? Takker for all svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisK Skrevet Juni 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2015 Kjører 245/35-20 og 275/30-20. Pga 10.5" bakfelg så må jeg få det innenfor skjermen. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå