Gabz Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Veldig flott doning da, er vel verdt pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 14, 2014 Forfatter Share Skrevet September 14, 2014 Da var ny motor i bilen, endelig motoren er tett og tørr og fin, så det er godt! Eneste problemet er at når jeg starter så rev´er den opp til ish 5000 omdr. noen forslag til hva som kan forårsake dette? Har sjekket gasswirene, sjekket luftslanger osv så godt det har latt seg gjøre, men finner ikke feilen... Edit: Kan jo forklare grunnen til motorbyttet også forsåvidt, jeg fikk med ESS kompressor på kjøpet, og monterte dette et par dager etter kjøp (dette var godteposen) men jeg var så uheldig at huset var litt løst og impellern mistet noen av "bladene" sine. Så i redsel for at gamle motoren har skjært seg så ble det ny motor, så skal jeg åpne gamlemotoren og se hvordan skadeomfanget er. Jeg har nå kjøpt ny impeller, men som signaturen min sier, så vurderer jeg å selge kompressoren da jeg egentlig ikke har bruk for den. Er en her på forumet som snuser litt på den allerede, så får de pengene gå på sparekonto tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Haha du klarte ikke holde deg lenge Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Er nå snakk om motorbytte til lik motor pga mulig spon osv i sylinderne så synes jeg skal slippe billig unna denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 haha joda, men tenkte på kompressor kittet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Det fikk jeg med hehe men blir nok solgt, har blitt gammel og fornuftig jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Kompressor er fornuftig! Lettere å ta forbikjøring, forbruket synker over 1 dl/milen i byen osv. Bare drit i pris på kjøp, og økt forbruk med moro kjøring, så går det i pluss, så det jomer etter Folk blir eldre, tilfredse..barn, stv, plass og komfort. Så blir de enda eldre, får et utbrudd (midtlivskrise), gjerne med rask bil. Så blir de rolig igjen. Så har noen gjerne spart lenge og får seg ferrari, som pensjonist. Andre får minstepensjon og kan bare drømme. Så etter mitt syn blir man aldri fornuftig med alderen (annet enn med styling, felger og unødvendige upgrades). De som kan, gjør. De som ikke kan, hadde gjort, om mulig. Osv osv. Vi går bare gjennom perioder med forskjellige behov, men lysten ligger vel alltid på lur (sånn om den en gang har vært der.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 Hehe blir nok salg av kompressoren, må dekke over litt kostnader fra Tysklandsturen, ble litt dyrere pga idiotiske tyskere enn jeg hadde forutsett Har endelig funnet feilen til at jeg fikk høyt turtall ved oppstart, det var enn bagatellfeil fra min side, hvor jeg hadde montert gasswirene omvendt Så nå er det fikset, og alt funker bortsett fra lmm som er dårlig så blir å bytte den Har også fått skinnpleie/oppfarging fra ebay som skal testes ut, samt interiøret skal få seg en ordentlig rens Venter i spenning på ryggekamera, blir vel oppkobling så fort det kommer i posten. Er også superspent på Grom-audio-modulen! gleder meg til å høre på annet enn radio! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Si ifra hvordan oppfarging av interiøret blir så kan jeg betale deg for å farge opp mine forstoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 Ja og hold oss oppdatert med masse bilder Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 17, 2014 Forfatter Share Skrevet September 17, 2014 Skal være flinkere med å poste bilder ja hvis ikke er det ikke mye til arbeidslogg dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 22, 2014 Forfatter Share Skrevet September 22, 2014 Så flink var jeg til å ta bilder under monteringsprosessen ja... ble 3 etterpå da iallefall! Veldig fornøyd med hvordan det fungerer, er god lyd, mangler bare litt bass så endte med å bestille oppgraderingen til suben som jeg hadde i forrige touring Dette: Ble til dette: Som ble til dette: Også har jeg bestilt denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 hva er den pioneer greia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 23, 2014 Forfatter Share Skrevet September 23, 2014 En aktiv sub, helt flat og fin passer veldig bra i bagasjen på e39! Følger med kabler så du kobler deg på høyttalerne bak i taket f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 fansy stuff! du får fortelle hvordan lyden blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå