sv90 Skrevet September 9, 2014 Forfatter Skrevet September 9, 2014 Så litt bestefar ut på første bildet ja Hehehe Ja jeg hadde ikke hentet bilen en gang før jeg hadde bestilt deler til den StigJ reagerte på dette 1
sv90 Skrevet September 9, 2014 Forfatter Skrevet September 9, 2014 hehehe ja jeg har en lei tedens til og være litt ivrig når eg har ny bil på gang xD jeg ser du holder til i sandnes, jeg var nesten overbevist at du holdt til i Haugesund/stord området! jeg flytter til sandnes om 2 uker, så da må du gi en lyd når du er ute med den røde pilen så jeg kan se den igjen! har ikke sett den siden jeg var på banen i haugesund med laguna m3'en
StigJ Skrevet September 9, 2014 Skrevet September 9, 2014 Skal du bo her permanent? Hvor i Sandnes flytter du til da? Holder på med bilbytte selv nå om dagene. Ser ut til at handlevogna forsvinner nå Har hatt lyst på 220i men den er for tiden litt for dyr, så da blir det noe annet i mellomtiden
sv90 Skrevet September 9, 2014 Forfatter Skrevet September 9, 2014 Ja skal bli boende noen år fikk en god jobb mulighet så jeg kunne ikke takke nei! Har fått leilighet på bogafjell så er ikke midt i Sandnes men Aah kult, er ikke verste tiden og kjøpe nyere bil på. Ser jo at prisen på disse nye bilene er latterlig lave og det er nok en trend som kommer til og fortsette men det er jo greit og ha en billig bil i mellom tiden til man finner akkuratt den rette bilen til den rette prisen Og 2 serien er jo bare helt fantastisk fett
StigJ Skrevet September 9, 2014 Skrevet September 9, 2014 Hva skal du jobbe med da? Håper at du ikke skal innover mot Stavanger fra Bogafjell. For da blir du godt kjent med fenomenet KØ
sv90 Skrevet September 10, 2014 Forfatter Skrevet September 10, 2014 skal til Sola så tror jeg får litt problemer Noen gode tips til snarveier?
sv90 Skrevet September 10, 2014 Forfatter Skrevet September 10, 2014 Jaja kan oppdatere med at det er kommet nye griller i svartblank med m striper! Faller vel sikkert ikke i smak hos alle men men
Mattae Skrevet Oktober 16, 2014 Skrevet Oktober 16, 2014 Pen bil! Vannvittig hvor mye msport gjør på de bilene her(og) Sandnes her og hehe, må bare gi en lyd når du er flyttet ned Kjørt f30 msport 316D en del som leiebil og f20 116d. Veldig gode biler å kjøre, som går billig. men ble noe for kjedelig motorisering for meg, hehe
sv90 Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2014 Ligger ut noen bilder for og holde liv her Har masse som skal gjøres men akuratt begynt i ny jobb så er ikke så mye tid til mods for tiden desverre Men planen er coilovers og ny eksos i løp av vinteren
sv90 Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2014 Pen bil! Vannvittig hvor mye msport gjør på de bilene her(og) Sandnes her og hehe, må bare gi en lyd når du er flyttet ned Kjørt f30 msport 316D en del som leiebil og f20 116d. Veldig gode biler å kjøre, som går billig. men ble noe for kjedelig motorisering for meg, hehe ja gjør så sinnsykt mye har flyttet ned nå og jobber på sola. men er vel litt stille med treff nå i vinter sessongen ja det er litt slapt i forhold til de andre bilene jeg har hatt men har fått pris på chip til den nå så det er på planen for neste år, da blir det vel litt mer fart i bruks bilen
badsha Skrevet Oktober 16, 2014 Skrevet Oktober 16, 2014 Skal ikke ha m ratt da? Har to liggende nye!
sv90 Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2014 Skal ikke ha m ratt da? Har to liggende nye! jo skulle hatt men det er litt dyrt for min lommebok airbagen er så sinnsykt dyr og handle inn
ReiRud Skrevet Oktober 16, 2014 Skrevet Oktober 16, 2014 Ser ut som en flott bil Kan dele litt info om hartge chip.. Kjøpte det på min når jeg handla ny bil i august.. Den gir mer enn hva som står fikk jeg beskjed om Kjennes bra ut også, kan bekreftes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå