Gå til innhold

Stian's F30 sakhir orange *Performance eller ZHP?*


sv90
 Share

Anbefalte innlegg

hehehe ja jeg har en lei tedens til og være litt ivrig når eg har ny bil på gang xD

 

jeg ser du holder til i sandnes, jeg var nesten overbevist at du holdt til i Haugesund/stord området! jeg flytter til sandnes om 2 uker, så da må du gi en lyd når du er ute med den røde pilen så jeg kan se den igjen! har ikke sett den siden jeg var på banen i haugesund med laguna m3'en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bo her permanent? Hvor i Sandnes flytter du til da?

 

Holder på med bilbytte selv nå om dagene. Ser ut til at handlevogna forsvinner nå :)

Har hatt lyst på 220i men den er for tiden litt for dyr, så da blir det noe annet i mellomtiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal bli boende noen år :-) fikk en god jobb mulighet så jeg kunne ikke takke nei!

Har fått leilighet på bogafjell så er ikke midt i Sandnes men :-P

Aah kult, er ikke verste tiden og kjøpe nyere bil på. Ser jo at prisen på disse nye bilene er latterlig lave og det er nok en trend som kommer til og fortsette :-P men det er jo greit og ha en billig bil i mellom tiden til man finner akkuratt den rette bilen til den rette prisen :-D

Og 2 serien er jo bare helt fantastisk fett :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Pen bil! :)

 

Vannvittig hvor mye msport gjør på de bilene her(og) :)

 

Sandnes her og hehe, må bare gi en lyd når du er flyttet ned :)

 

Kjørt f30 msport 316D en del som leiebil og f20 116d. Veldig gode biler å kjøre, som går billig. men ble noe for kjedelig motorisering for meg, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger ut noen bilder for og holde liv her :-)

Har masse som skal gjøres men akuratt begynt i ny jobb så er ikke så mye tid til mods for tiden desverre :-(

Men planen er coilovers og ny eksos i løp av vinteren :-)

post-48361-0-46356300-1413473271_thumb.j

post-48361-0-81147800-1413473281_thumb.j

post-48361-0-85483900-1413473302_thumb.j

post-48361-0-21629100-1413473337_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil! :)

 

Vannvittig hvor mye msport gjør på de bilene her(og) :)

 

Sandnes her og hehe, må bare gi en lyd når du er flyttet ned :)

 

Kjørt f30 msport 316D en del som leiebil og f20 116d. Veldig gode biler å kjøre, som går billig. men ble noe for kjedelig motorisering for meg, hehe :P

ja gjør så sinnsykt mye :P

 

har flyttet ned nå og jobber på sola. men er vel litt stille med treff nå i vinter sessongen :P

 

ja det er litt slapt i forhold til de andre bilene jeg har hatt men har fått pris på chip til den nå så det er på planen for neste år, da blir det vel litt mer fart i bruks bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...