sv90 Skrevet Januar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2015 fantastisk! kjøpe ny bmw er virkelig et mareritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2015 på grunn av jævlig dårlige bmw forhandlere bilen står og er veeeeldig lei seg på bavaria Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2015 Jaja da er ny eksos handlet og straks på vei hjem Og på mandag levererer sommer skoene til lakkering så da blir det litt ny look til sommeren Svart tak blir det nok også om ikke lenge Freakshow, HPVL og Makky123 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2015 (endret) Endret Februar 13, 2015 av sv90 HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 Har du fått lakkert felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2015 Stemmer det ja Trengte en ny frisk look før sommeren også var det ganske kjedelig med sølv på sølv bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2015 En liten forsmak av hva som har skjed med bilen i helgen om noen ser det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Lamin-x tint (lighest) på frontlyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Felgene ble veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2015 Stemmer det HPVL ble samme filmen på alle lykter på bilen Takk for det gabz, jeg er ganske spent på å se de på bilen HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Stemmer det HPVL ble samme filmen på alle lykter på bilen Takk for det gabz, jeg er ganske spent på å se de på bilen Flere bilder, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Får ikke litt frem på bilder hvor bra det ser ut Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Wow, må si jeg likte baklyktene veldig godt! Var det greit å få lagt på eller? Kan jeg spørre hvor du har handlet lamin-x'en? Har lagt inn en bestilling på lamin-x.com, mens syns frakten var litt høy... Gjerne flere bilder av baklyktene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 det er bra det falt i smak jeg er godt fornøyd selv! er veldig grei og jobbe med, har hatt det på de 3 siste bilene mine. kjøpte den på gs for med rabatter følte jeg det ble mye samme prisen som direkte fra lamin-x ink frakten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå