Julianv Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Ja nå har du jo hatt babyblå E46 og einser-coupe så hvorfor ikke en til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 Hehhee ja kan fort bli veldig bra det Jeg skal snakke med 2 lakk verksteder som skal gi meg en pris neste uke Det står mellom 3 farger atm og det er laguna seca blå, en blå jeg ikke skal nevne enda eller Valencia Orange Det avhenger mye på hvilken priser jeg får om den blir lakket opp eller ikke HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2015 jaja da fikk jeg brukt litt penger på bilen i dag også jeg har nåå ordnet: bestilling av nye m sport dempere til bilen slik at det blir litt mer sportslig og kjøre uten og miste all komfort bestilt tid til og montere dempere + nye fjærer og ta en hjulstilling bestilt tid til lakk av fanger bak og tak sånn at det begynner og bli klart til sommeren trenger også polering av bilen om noen her kjenner noen som kan fikse enten i rogaland eller i hordaland? også sist men ikke minst vurderer jeg og sitte på performance striper på bilen, meninger? HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Ernst Tupsjøen i Hordaland (Odda). Billig og skam flink. Vært på polerings kurs/skole. Bruker både lakkdybde måler, bukk osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 (endret) Dropp stripene. Og du kan jo poste en "jobb ønskes"-tråd på DCN sitt forum, utrolig mye dyktige folk der! Endret Mars 6, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 (endret) Bra jobb du legger ned her! Hvor kjøpte du komplett M-pakke fra? Pris og kvalitet? Endret Mars 12, 2015 av Torek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2015 Takk for fine ord jeg kjøpte fra gs er veldig bra passform men tilpassingen rundt lykte spyler kunne vært bedre da men alt i alt det beste uorginale m settet jeg har kjøpt noen gang hands down Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 Ok, det høres ikke ikke verst ut Det ble en helt annen bil, iallfall! Knallfin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2015 Takk takk fikk trødd på sommer hjul nå i kveld etter en forbanna lang tur fra Bergen så nå er den klar for ny sen, bilstein dempere og hjulstilling i morgen skal ligge ut noen bilder i morgen når jeg henter den HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 Okay et dårlig mobil bilde av skitten bil. Senken har ikke satt seg helt enda. Kunne fint vært lavere men det er jo en bruksbil også Mye bedre og kjøre nå med nye fjærer og bilstein dempere My sansynlig at bilen blir plukket så fort som i morgen for lakk av fanger osv men vi får se Btw felgene er ikke så mørk som på bildet. Bilen ser bedre ut i virkeligheten desverre Julianv, Fahad og Makky123 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Looks nice.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 Thanx må få tatt noen speilrefleks bilder av den snart men er så stress og fyke rundt og låne et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Er sideskjørtene litt annerledes enn de originale M-sport, eller er det bildene som lyver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2015 De er anderledes ja vet ikke hvorfor men de ligner på e90 sideskjørt Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 23, 2015 Share Skrevet Mars 23, 2015 Innfestning til diffusor på GS sin M-sport pakke, er den lik som på org. fanger? Altså slik at man kan bytte diffusor til en annen uten problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå