kjetilaf Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 (endret) Heisann! jeg har en bil som jeg skal gjøre litt mer ungdomsvennlig, det inneberer da*M5 fangere Fremfanger montert! bakfanger igjen, muligens sideskjørt? *Coilovers JOM montert!*Facelift lykter Originale hella, klare blinklys er montert! *Felger Kjøpt, 19'' *6000k i hele fronten Nærlys OK, ringer OK, venter på CREE pære fra ebay på grøftelys *Anlegg Ground Zero 12'' SPL x2 1500w kvar i 2x1ohm spole i kasse og tilhørende forsterker kjøpt og montert, rister greit Ønskes kjøpt liste : Differensial med diffbrems, Quaife og lignende er også interessant. Ikke sveist.Skinninteriør til sedan ( evnt noen som vet forskjellen på bakseta i touring/sedan? )om du har noe så skrik ut Slik ser den ut nå Dette er når jeg henta den i Tynset.Dette er når jeg har komt hjem, og fått på noen andre felger med lavprofil som jeg låner av en kompis Felger kjøpt! Oppdatering 12.01.2015! M frontfanger lakkert og montert, vintermodus inntatt som bare det. kjekt med snø! stakkaren som står å venta på att jeg kommer hjem fra sjø.. heimreise imorga heldigvis! snøø nå kommer noen litt gamle bilder fra før jeg for ut, men det er jo slik bilen ser ut nå Noen som har rygga på meg eller noe under høgre baklykt.. skal ordne dette og div rust som er på bakluka etterhvert har også fått oå dobbeltstussa endepotte, ble bedre lyd og ett litt mer ''ungdommeslig'' utseende soting av ruter står for tur. Innspill og meninger mottas! Endret Januar 12, 2015 av kjetilaf Endret topic. Les forumsregel 3! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilaf Skrevet September 6, 2014 Forfatter Share Skrevet September 6, 2014 dette er bestilt eller ligger klart til jeg kommer hjem! m5 fremfanger, må lakkes xenonkit, 6000k faceliftlykter coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valhovden Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Følger ! Skal du lakke krom listene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Har et sett med 18" Rondell 0072 felger jeg kan selge deg hvis du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilaf Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 felger er kjøpt. dårlig nett her, så får ikke lakt inn bilder tenkte å lakke eller foilere, evnt prøve plastidip på chromlistene.. er open for forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Jeg brukte plastidip på listene mine, ble ikke helt strøkent, men funker fett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilaf Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 hvordan funker det med og lage prosjekter her på bimmers? jeg kommer fra mopedportalen, der mye er likt og jeg har bare oppdatert førstetråden og laga spoilere med bilder inni. Uansett så er det desse felgene her jeg har kjøpt. 19'' Fra GS sa selger, kjøpt fra Larz på forumet. Noen som vet mer spesifikk hvilke felger det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Følger med her Kjetil! legg oppdateringer i spoilere i førstepost, blir mye lettere å få med seg! dukker stadig opp skinn til sedan på finn og kjøp/salg grupper på facebook, hvis ikke er det sikkert mye å få tak i på tysk ebay kjetilaf reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilaf Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Følger med her Kjetil! legg oppdateringer i spoilere i førstepost, blir mye lettere å få med seg! dukker stadig opp skinn til sedan på finn og kjøp/salg grupper på facebook, hvis ikke er det sikkert mye å få tak i på tysk ebay om du hadde sagt ifra om du kommer over noe hadde vert flott Skal ordne med spoilere og div med engang jeg får bedre nett. ligger ute nå nemlig med dåååååårlig nett. prøvde og lage til med spoilere og styr med da for den bare ut til fremsida igjenn adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Følger med her Kjetil! kjetilaf reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilaf Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Fått ordna på første post nå, og lagt inn flere bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilaf Skrevet September 13, 2014 Forfatter Share Skrevet September 13, 2014 noen som har noen innspill angåede eksospotte? endepotte bare. vil ha litt mer gromlyd, og helst uten og bruke 4000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilaf Skrevet September 29, 2014 Forfatter Share Skrevet September 29, 2014 lappen i boks å senk fremme klart, med facelift lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 noen som har noen innspill angåede eksospotte? endepotte bare. vil ha litt mer gromlyd, og helst uten og bruke 4000..Et alternativ er jo og montere en universal effektpotte fra simons tror ikke de koster all verden Men det vil nok se litt jalla ut med orginal bakfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilaf Skrevet Oktober 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2014 senka å felger, men fremdekka blir kantslitte innerst.. 235x30 dekk.. tar inni når jeg svinger .. noen som vet om det ordner seg med 225 dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå