Nyheim Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Ukei, har hørt noen tetter bakpotta for å se om det sviver eksos ut noen plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Ukei, har hørt noen tetter bakpotta for å se om det sviver eksos ut noen plass var absolutt ikke nødvendig hos meg:) bare ta fingrene rundt skjøytene på eksosen din så kjenner du det med en gang om det spytter ut frieksos Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 Blir veldig bra med futura tror hvit senter blir pent mot mørke lilla fargen på bilen thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 Futura blir fantastisk på denne thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet September 29, 2015 Forfatter Share Skrevet September 29, 2015 Blir veldig bra med futura tror hvit senter blir pent mot mørke lilla fargen på bilen har en fantastisk mistanke om at dette blir utrolig bra selv Futura blir fantastisk på denne håper på det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 update! første pakken med felger er kommet + ei billig ei fra koed fikk da en spacer fra koed og ny gulvmatte til bagasjerommet, spacer også kalt "nitte" etter dems sider, da jeg har sliti med at bilen tapper seg for strøm, fant da ut at det var noe feil med bryteren, men derimot fant jeg ledningsbrudd i strømpa ned ifra bagasjerommet, iåmed at bryteren funka når luka var oppe men funka ikke når den var lukket håper nå på at dette har ordna seg gamle dørkmatta i bagasjerommet, ble byttet ut av følgende grunn (bilde taler for seg selv), men skjønte ikke helt grunnen selv til at jeg skulle bytte nå i senere tid (hinter til bilde nr 4) uansett felgene! fant ut at jeg får problemer med studsa, noe jeg var sånn halvveis klar over, da disse stikker for langt ut å da kommer til å ta i senterkoppen til oz felgen får se hva løsninga blir, kappe de? eller bytte til bolter, haller litt mot sistnevnte aner ikke om jeg fikk fram eller bakfelgene, iallefall så ble de prøvd på bilen framme og jeg vil kalle det ett perfect fit:) bildene taler for seg selv de to siste felgene ligger i oslo på vei nordover pakke beklager for skitten bil! motivasjon er lav da jeg gruer meg som f til å ta eksosmanifolden må uansett ha ny manifold så F.Krokrud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Følger med her, rart jeg ikke har sett tråden før! Nydelig farge på bilen, og jeg tror disse OZ felgene med hvit senter kommer til å passe bilen veldig godt! Hvor holder du til forresten, ser du kjører til trollstigen jevnlig og har vært i kristiansund å henta vinga ? Holder til i Ålesund selv, kjører en E36 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Følger med her, rart jeg ikke har sett tråden før! Nydelig farge på bilen, og jeg tror disse OZ felgene med hvit senter kommer til å passe bilen veldig godt! Hvor holder du til forresten, ser du kjører til trollstigen jevnlig og har vært i kristiansund å henta vinga ? Holder til i Ålesund selv, kjører en E36 318is coupe tror disse kommer til å passe bilen selv!!! holder til i Isfjorden! santho96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 De felgene kommer til å sitte som et skudd. Angående manifoil... Hvorfor ikke oppgradere til noe grommere? Er sikkert ikke dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 De felgene kommer til å sitte som et skudd. Angående manifoil... Hvorfor ikke oppgradere til noe grommere? Er sikkert ikke dyrere. mer trolig så er det mye billigere, men vil holde en viss standard på det som er orginalt på bilen, noe grommere? tenker du mer lyd eller tenker du mer krefter? bilen går godt nok (ikke at det hadde utgjort så mye), og lyden får jeg med "effekt"bakpotte som ligger i planene muligens decat men for all del, hvis du vet om en grommere manifold til en grei penge som passer på orginal katalysator så skyt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Fyyy så rått det der blir? har eg gått glipp av det eller har du ikke skrevet dim på felgene(bredde og et)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Sitter som et skudd de felgene der! Må du ut med motoren for å bytte manifold nei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2015 Fyyy så rått det der blir? har eg gått glipp av det eller har du ikke skrevet dim på felgene(bredde og et)? Har skrevet det to ganger, men tar det gjerne igjen Nå er det bare og glede seg til sommeren igjen før min del Framme 9x17 et 32 Bak 9,5x17 et 38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2015 Sitter som et skudd de felgene der! Må du ut med motoren for å bytte manifold nei? Skal nok klare og lure det til på ett vis mens motoren står i bilen Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 (endret) Blir bra med nye felger! legg meg til på face, Fredrik Krokrud Du bor jo bare en time unna.. Endret Oktober 12, 2015 av F.Krokrud thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå