Gå til innhold

520 e39 trekker til siden bak.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en 520 E39 som jeg har lagt merke til trekker litt til siden bak når jeg kjører over humper, kummelokk(?) osv. Har også lagt merke til at bakdekka mine slites jevnt bak veldig fort. mest på venstre siden men også på høyre. Så lurte på hvorfor dekkene slites så fort og hvorfor den trekker? Er det noe som bør byttes i bakstilling? hjulstillinga?

Setter pris på svar :D

Skrevet

Du må få tatt en hjulstillingskontroll, men få dem til og sjekke at der ikke er noe som er utslitt så du får byttet dette først.
Lite vits og kaste vekk penger på og justere om du må bytte og ta ny justering kort tid etterpå. Er heller ikke

sikkert dem får alle vinker innenfor om alt er utslitt. :)

Skrevet

Hei, har en 520 E39 som jeg har lagt merke til trekker litt til siden bak når jeg kjører over humper, kummelokk(?) osv. Har også lagt merke til at bakdekka mine slites jevnt bak veldig fort. mest på venstre siden men også på høyre. Så lurte på hvorfor dekkene slites så fort og hvorfor den trekker? Er det noe som bør byttes i bakstilling? hjulstillinga?

Setter pris på svar :D

Det høres ikke bra ut nå som vintersesongen med glatt føre står for tur.

Sjekk først at du har korrekt lufttrykk i dekkene. Det virker som du har noen slitte deler i bakstillinga. Hvordan er tilstand på knirkeforingene nederst på spindelhuset? Er de helt gåene så får man slark som vist i videoen under. Kan kanskje føre til at den trekker?

https://www.youtube.com/watch?v=bBFzP4ILA0s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...