Glenny93 Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Hei hei, har henta meg ein ny bruksbil som eg tenkte eg sko laga ein liten tråd om. Bilen er ein e36 coupe 316.. Detta blir ein budsjett bil så her er det billigst mulig løsninger Men skal være lav å brei helst Planer:coiloversfelgerLyktefilmKansje rulle malediv småting...ett lite bilde av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Enda en E36-tråd Bra Bilen ser grei ut Hiv ut noen flere bilder?Ville begynt med å ta av øyelokka, og bytta tåkelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 har tatt av øyelokka allerede ja må bytte tåkelys til eu og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 noen som har bra erfaring me billige coilovers? trenger tips til ka sett som senker mest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 noen som har bra erfaring me billige coilovers? trenger tips til ka sett som senker mest Supersport black evolution senker en del, skal du gå "all inn" så med camberplate, skrudd i bunn og vekk med hjelpefjøren så er bilen såpass lav at du ikke kommer deg noen vei Kjøpte settet mitt hos parts&retards og kom på 5100kr ink frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 Takker for svar:) noen som har erfaring me ta technix å tuningart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusE34tds Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Jeg har tuningart er stortsett fornøyd med det skulle vært litt stivere bak for min del. Så vurderer og kjøpe k-sport til bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Kjøp så billig som mulig da bilen er en budsjettbil som du selv sier.Må jo ikke være senkesett av gull-kvalitet på en budsjettbil Alt senker jo, prisen avhenger mere av hvor lenge de varer, hardheten på de osv... generell kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Får følge med, kan bli bra, selv på lavt budsjett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet September 12, 2014 Forfatter Share Skrevet September 12, 2014 Kjøp så billig som mulig da bilen er en budsjettbil som du selv sier. Må jo ikke være senkesett av gull-kvalitet på en budsjettbil Alt senker jo, prisen avhenger mere av hvor lenge de varer, hardheten på de osv... generell kvalitet er ikkje kvaliteten eg tenke på er helst at det senker LAVT nokk, har sett manger sett som ikkje senker nokk bak å¨det vill eg ikkje ha Får følge med, kan bli bra, selv på lavt budsjett ja håper det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 Har bestilt meg litt småting, angel eyes, h1 cree led å tåkelys:) Har og fått tak i noen billige delskinn fremstoler:) Noen bilder av bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet September 23, 2014 Forfatter Share Skrevet September 23, 2014 Begynt å tatt litt rust rundt om, bilen ska snart rulles:) E30en å e36en:) Har og fått meg tuningart coilovers til ein billig sum:) Bilen må eu godkjennes så blir det montering av senk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Knus den i bakken! williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå