chrisen Skrevet September 13, 2014 Skrevet September 13, 2014 Hei, desverre så nærmer vi oss tid for vinterdekk, har så lite lyst å montere på igjen mine stakkers 17" ballongdekk på min f10 at jeg vurderer å hive vinterdekk på 19" som står på nå og kjøpe nytt felgsett til sommeren igjen. Noen som har erfaringer med så store vinterhjul? Fordeler ulemper? Tenker på 245x19 hakkepelitta piggfritt gjerne.
Slavearbeider'n Skrevet September 13, 2014 Skrevet September 13, 2014 Du vil jo flyte mer oppå snøen. Det blir vanskelig å lage spor selv og det kan bli vanskelig å ligge i sporene til andre.
awt Skrevet September 13, 2014 Skrevet September 13, 2014 http://bimmers.no/topic/769296-den-lille-vinterdekktråden/
E.H.D Skrevet September 13, 2014 Skrevet September 13, 2014 Hei, desverre så nærmer vi oss tid for vinterdekk, har så lite lyst å montere på igjen mine stakkers 17" ballongdekk på min f10 at jeg vurderer å hive vinterdekk på 19" som står på nå og kjøpe nytt felgsett til sommeren igjen. Noen som har erfaringer med så store vinterhjul? Fordeler ulemper? Tenker på 245x19 hakkepelitta piggfritt gjerne. Har 245/40/19 Nokian Hakka R2 på min F10. Funket greit sist vinter, men det skal sies at jeg kjørte bare på sørvestlandet, og det var en mild vinter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå