Bimmerlorris Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Hei folkens Jeg er på jakt etter en 728iA og får så mye forskjellige meninger om disse bilene Blir bare forvirret og skulle gjerne fått litt adekvate meninger og erfaringer om disse bilene, vær så snill !! Håper så inderlig at noen her inne kan hjelpe meg litt. Jeg har vært å prøvekjørt en 99 modell med 200k på telleren og i det jeg vil kalle strøken både utvendig og innvendig Jeg legger ved linken til bilen http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51650857 På forhånd takk for hjelp dere måtte gi meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Hei folkens Jeg er på jakt etter en 728iA og får så mye forskjellige meninger om disse bilene Blir bare forvirret og skulle gjerne fått litt adekvate meninger og erfaringer om disse bilene, vær så snill !! Håper så inderlig at noen her inne kan hjelpe meg litt. Jeg har vært å prøvekjørt en 99 modell med 200k på telleren og i det jeg vil kalle strøken både utvendig og innvendig Jeg legger ved linken til bilen http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51650857 På forhånd takk for hjelp dere måtte gi meg De er verdt det noen som vil ha bilen vil gi Det som er rart med disse bilene er det at det er et helt sinnsykt pris sprang mellom mange, og denne du viser link til er vel av de litt dyrere 728ene jeg har sett på lenge, men såklart hvis den er jævlig bra så er det jo en annen ting. e38 er vel vertfall ikke noen dårligere bil en si f,eks e39 å ikke minst veldig gode biler og kjøre Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Hvis det er E38 728ia du har bestemt deg for, og du har tenkt å ha den en stund, så ville jeg prioritert å kjøpe en bil i best mulig stand. Du kan sikkert finne et eksemplar som er mye billigere i innkjøp, men hvor det ligger store utgifter litt frem i tid. F.eks i forbindelse med en EU-godkjenning. Bilen du linket til, ser meget ryddig ut. Selger ønsker ikke skambud, men litt pruting må likevel være lov Det er vanskelig å vurdere prisen på disse bilene, men jeg tenker at hvis man først har bestemt seg for en slik, så betal heller litt mer for en god en. Følelsen av å kjøre med en gammel bil som oppleves å være i meget god stand er verdt noen kroner Det ligger forøvrig en annen 1998 modell på finn også, med kortere km-stand og litt lavere pris, ca 80' tror jeg. Tror den stod på Hønefoss(?). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 E38 strekker seg fra 15tusen til 150tusen...utstyrsnivået er "likt"... er vel mest el-seter og naviskjerm som skiller de fleste... Tenk budsjett, hva du VIL bruke på bil... Si 80tusen...så trekker du fra 15tusen til eventuelt vedlikehold / rep...Søk etter biler til max 65tusen på finn.no...så pruter du til 55k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Ville gått opp litt i pris å kjøpt en bra 730d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Ville gått opp litt i pris å kjøpt en bra 730d Det er deg,jeg derimot kunne ikke vert mer uenig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Det er deg,jeg derimot kunne ikke vert mer uenig med deg M52b28 i en så tung bil med automat syns jeg blir alt før dau da di motorene må piskes litt for å fungere. Har hatt den motoren selv å hadde den i sport så lenge det ikke var sletter eller så var den bare helt merkelig å kjøre. Passer mye bedre i 3serie med manuell. Da er den en helt annen verden. Men 740 og burde man få bra eksemplar til den pris evt litt høyere. Ligger en fin en her inne vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Men for prisen av en 730D i god stand får man en fin E65....så da kan man jo bare fortsette.... aljorda reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 For e38 for 100k å litt oppover ettersom. E65 ligger vel til 180k og oppover for en bra.? Om man ikke går for en grå med lite utstyr og generelt trist. E65 MÅ i one øyne vøre svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Eller grønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Enda værre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet September 23, 2014 Forfatter Share Skrevet September 23, 2014 Takk for alle innspill Ja det var 728iA jeg skulle ha, dette var et bevisst valg da jeg er sikker på at det er billigere å eie, både drivstoffmessig og reparasjonsmessig, en 728. Jeg VIL ha denne varianten, ikke noe annet He he he Ja og i stad fikk jeg tilslag på denne jeg la ut link på, så jeg er veldig fornøyd kjenner jeg Fikk den for 60k Føler jeg får myyyye bil for penga, for bilen er så og si strøken, rustfri, nylig eu-godkjent og har akkurat tippet 200k. Så det burde være mye bil igjen her føler jeg Ja så er den svart, akkurat den fargen jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Finnes set rustfrie e38? Men om du er fornøyd så er alt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Enda værre Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Likte ikke den og e65 kler ikke kant. Må vøre svart shadowline med no concave så her jeg faktisk begynt å digge dem:-) Gratulerer med fin sjuer ja:-) vis du vil ha den motoren var det bra kjøp:-) Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå