Daniel. Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 (endret) Ser ut som et spennende prosjekt dette her Endret Desember 1, 2014 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Ser ut som det kan bli bra det her Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirHoy Skrevet Desember 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2014 Har fått på 2 strøk med grunning nå! neste blir å vannslipe så det blir jevnt å pent så kommer lakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirHoy Skrevet Desember 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2014 Hadde en m50b20 delemotor liggende og noen nye lager så tenkte eg like godt kunne sette den i stand igjen og muligens hive den i bilen for det lille ekstra har pusset ned blokka og lakkert den. har å sett i veiva, men får ikke veiva til å gå rundt av en merkelig grunn.... skal se på de imorra, men kom med innspill om noen har noe tips. skrik og ut om noen har et sett med stempelringer å selge nye da vel å merke. fikk og ny kompressor til jul så nå har eg rikelig med luft til lakkering :D bilde kommer imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirHoy Skrevet Desember 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2014 Heiv meg på å lakkerte litt ikveld! ble ganske førnøyd uten om at det drypp litt fra koppen på sprøyta på eine bakskjermen, men den blir teken oppigjen så ingen problem egentlig. noen bilder Beklager dårlige bilder pga mobilkamera å mye gasser rundt i rommet som holdt på å ta livet av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Sort tak er pent på rød e36 folie er en løsning der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirHoy Skrevet Desember 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2014 Ja, sort tak er med i planene! williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Desember 27, 2014 Share Skrevet Desember 27, 2014 Her skjer ting fort skjønner jeg Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirHoy Skrevet Januar 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2015 Har skjedd litt meir i jula! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 4, 2015 Share Skrevet Januar 4, 2015 Lettere og få på frontplata først før du setter på mfangern, eller er den prøvemontert? ble bra det her! Skal male min daily hvit til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirHoy Skrevet Januar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2015 Lettere og få på frontplata først før du setter på mfangern, eller er den prøvemontert? ble bra det her! Skal male min daily hvit til våren Ja, er klar over det er bare prøvemontert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirHoy Skrevet Januar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2015 Vetsje om eg har nevnt noe om det før, men motor har gått sykt ujevnt ved kald motor. når eg har dradd ut slangen som går fra toppdekselet til tomgangsregulator har den gått fint. rekna nesten med det var tomgangsregulatoren som var gåen da, så har bestilt meg en ny/brukt som skal bli prøvd neste helg muligens. men noen andre forslag om hva det kan være? om det ikke er den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirHoy Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2015 Har nettopp bestilt meg m3 diffusour til bakfangeren Neste helg blir planen å pusse ferdig dørene, få di grunnet vertfall og få på lakk om tiden strekker til. da begynner det å komme seg. må ta en liten service på motor og eksos før bilen blir brukt igjen. nytt filter, olje og et par pakninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirHoy Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2015 Skal også få lakkert oppigjen alt av lister og dørhåndtak i svart, men får se når det blir.. er ikkje det som haster enda.. vil først få bilen sammen igjen, så begynne på detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirHoy Skrevet Januar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2015 M diffuseren er komt, men ikkje montert enda sida eg må fikse endel på eksosen da endepotta sitter skjeivt å vil svi i diffuseren... har og bestilt nokken dela til motoren, noken nye pakninga til innsuget og en slange til veivhusventilasjonen. håpa på at det har vert falsk luft mellom innsug å blokk som har gjort til at motoren ikkje har gått reint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå