Kenni Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Hallo, Har nå kommet der i livet hvor jeg ønsker en ren "pappabil", og da ønsker jeg en 850 med automat. Har fint lite kjennskap til disse modellene, og ønsker derfor noe innspill. Hva bør jeg se etter? Vanlige feil? Har lest at v12ene ikke er så bra når de har endel km på telleren. Aller helt ønsker jeg en som det bare er å sette seg inn i å kjøre, men kan også tenke meg å ha litt vinterhobby. På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 hvis du først skal ha en v12 automat så hadde jeg heller gått for e32 750, som er mye billiger og i mine øyne mye penere bil. evnt gå opp til e38 750 som er litt dyrere igjen men ligger vel fortsatt et godt hakk under 850 mener jeg og huske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Ta kontakt med huldra66 her inne. Han har selv et par av disse bilene og burde nå ha stålkontroll på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Husk å søk på forumet før du poster ny tråd (forumregler) da det finnes flere slike innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå