Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  På 30.9.2014 den 14.14, sveigis skrev:

Se her ja her kom tråden :).

Som jeg sa til deg knallfin bil og bra den får stell.

Med rett stell ,så har du bil lenge.Men bruk den ikke la den stå som en pyntedukke ..

Takk Jan :-) Ja den er så utrolig bra denne bilen :-D Makan har jeg aldri hatt :-D Jeg er strålende fornøyd og den er så tight og fin å kjøre med de nye hjulene :-) Ble en helt annen bil etter dette dekkskiftet :-) Har jaggu meg begynt å venne meg til at den er så senka og stiv også. Har riktignok skrudd justeringa på max soft da ;-) Jada, den skal brukes så mye som mulig til fritidskjøring, men om en mnd`s tid så pakkes den bort for vinteren :-) Denne bilen vill jeg ha så lenge som mulig :-) Kommer ikke til salgs på en stund denne gitt, så dont bather asking folkens ;-) He he he :-P

Skrevet
  På 30.9.2014 den 14.25, stig. skrev:

Veldig enig, for mange "garasje bmw`r i landet her "

Så jo ut som fin e34 vertfall :smile:

Takk Stig :-) Ja den er minst like fin som den ser ut som :-D Hva åker du rundt i da ?

Skrevet
  På 30.9.2014 den 14.40, Fredrik 90 skrev:

Dette så ut som en kjempe fin E34, første årgang og med grom motoren :cool: Behold den akkurat slik den er nå, med felgene, smalfronten og de oransje blinklysene så er dette en klassisk innertier. Få rettet ut den lille bulken på framskjermen og ellers bare vedlikehold og kos deg med bilen, denne fortjener å bli tatt vare på :)

Også har vi ikke vondt av flere bilder :P

Takk Fredrik :-D Ja dette er førsteårs 535i med grombrommen :-D Jeg er så fornøyd med den og jeg kan love deg at her blir det ikke noe anet enn smalfront og oransje blinkers nei ;-) Det er nydelig som den er :-) Kommer nok til å koste på den en tur til karrosseriverkstedet snart og der vil et par bulker, to rustflekker nederst ved begge frondørene samt bakfangeren få en liten justering for å si det sånn :-) Litt kjærlig pussing og lakk :-D Nesten så jeg blir litt deprimert av tanken på at den skal pakkes bort snart, men da har jeg noe å glede meg til til våren når den pakkes ut og kan kjøres i over et halv år :-D

Skrevet

Prøv heller Swissvax Lether Care Kit, det finnes ikke noe skinn som er så slitt at det settet ikke får det til å se nytt ut igjen. Alternativt så kan man jo trekke det om med nytt skinn med det kan jeg tenke meg koster like mye som å kjøpe nytt M-tech ratt over disk hos BMW forhandleren ;)

Skrevet
  På 1.10.2014 den 21.24, Fredrik 90 skrev:

Prøv heller Swissvax Lether Care Kit, det finnes ikke noe skinn som er så slitt at det settet ikke får det til å se nytt ut igjen. Alternativt så kan man jo trekke det om med nytt skinn med det kan jeg tenke meg koster like mye som å kjøpe nytt M-tech ratt over disk hos BMW forhandleren ;)

Får sjekke ut litt priser først. Kosta to hundre spenn pr flaske med dette produktet. Jeg må innrømme at jeg er litt nybegynner når det kommer til å bruke skikkelige produkter :-P He he, har blitt mye billigvarianter av slikt opp gjennom årene... Man får som regel det man betaler for :-) Takk for tips Fredrik :-)

Skrevet
  På 2.10.2014 den 18.59, Bimmerlorris skrev:

IKQ5B5u.jpg

Huttetuuu !! Trenger vel noe mer enn Swisswax også for å få dette til å skinne Pokkers greie altså !! Hadde jeg visst at det ble sånn etter rens og conditioner, hadde jeg aldri kjøpt det jævla rattet. Selgeren mener jeg får skylde meg selv og vil ikke la meg heve kjøpet Jeg har slutta å slå ihjel folk så han er heldig

Ojsann, så ikke så ille ut på de to første bildene... Her ser det jo ut som om rattet har mistet sin farge på ett eller annet vis, her hjelper nok kun skinnfarge for å få det tilbake slik det var. Hadde blitt bra forbanna om jeg hadde kjøpt ett ratt som var slik, at du ikke drar og trer hele rattet ned over hue på han...

Ellers så er jo bilen fantastisk strøken ut, både bak lykter og i reservehjulsbrønnen hvor rusta liker seg. Det er betryggende å se slikt :)

Skrevet
  På 2.10.2014 den 22.51, Fredrik 90 skrev:

Ojsann, så ikke så ille ut på de to første bildene... Her ser det jo ut som om rattet har mistet sin farge på ett eller annet vis, her hjelper nok kun skinnfarge for å få det tilbake slik det var. Hadde blitt bra forbanna om jeg hadde kjøpt ett ratt som var slik, at du ikke drar og trer hele rattet ned over hue på han...

Ellers så er jo bilen fantastisk strøken ut, både bak lykter og i reservehjulsbrønnen hvor rusta liker seg. Det er betryggende å se slikt :)

He he, ja det ble skikkelig ille da jeg brukte denne skinnrensen og conditioneren :-( Og jeg var rimelig pissed på han som solgte meg rattet, men rattet var ikke så ille da jeg kjøpte det så han kunne ikke vite at resultat ble som det ble. Dette får gå på kontoen over "Shit happens" ;-) Jeg skal ha framsetet mitt sydd av en salmaker neste uke, så da skal jeg høre med han om skinnfarger og evnt om han kan sy nytt rattrekk dersom jeg kjøper dette. Jan mener man kan få kjøpt trekk på ebay, så jeg skal saumfare det foraet senere i dag for å se hva som dukker opp :-) Ellers så oppdaget jeg da jeg hadde vært ute og kjørt i går kveld at begge balysa mine ikke virket lenger. Jeg hadde dem som du ser ute i går og pusset og gnikket samt hadde ut alle pærene for å rengjøre dem og pussa litt på kontaktpunktene samt bente litt på den for å få dem stamme og kontaktbare. Jeg får ta dem opp igjen i dag og sjekke litt, men kan det være at en sikring har gått mon tro ? Ja takk for skryt av bilen Fredrik :-) Ja den er fantastisk fri for riper og rust baki :-) Skikkelig artig når det blir slik :-) Er ikke ofte jeg har hatt noe så strøkne greier og da er det gøy å drive med detailing :-) Jeg husker jeg hadde en Austin Maxi for mange år siden og den var dønn strøken :-) Der var det også sånn at det nesten så nytt og ubrukt ut :-) Da er det så gøy å vedlikeholde :-) Det kjedeligste jeg gjør er å vaske rust :-P Det er rimelig meningsløst ;-)

Skrevet
  På 2.10.2014 den 23.35, Wicky skrev:

Rattet så jo ikke sånn ut ved kjøp? Om du vasker og renser det så detter fargen av dessverre. Og da MÅ du farge det opp på nytt...det er faktisk helt normalt :)

Ok, men da har jeg lært at slikt gjør man ikke :-P He he, uff får litt dårlig samvittighet overfor han som solgte meg rattet, for jeg var rimelig irritert på han i går på tlf. Jeg får nok sende han en beklagelse. Ja ja, jeg får kikke litt rundt etter farger å bruke eller på ebay etter nytt skinntrekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...