SiZoxe Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Heisann,Skal kjøpe min første bil nå snart, og har lyst å ha en BMW som tiltrekker seg oppmerksomhet. Har sett en del nå, og vurderer å kjøpe denne her:Den har M3 styling og er i mine øyne veldig fet.Lagt ved bilder av den.Kilometer218 050 kmÅrsmodell2005Sylindervolum1,6 lEffekt116 hkDrivstoffBensinI annonsen står det:"Selges grunnet overgang til stasjonsvogn.M3 styling.18 " Sommer felger. 17 vinter felger.Nylig hatt service 2 på den."Kontaktet eier og spurte om diverse ting, og han sier at den han kjøpte den av har brukt den til langkjøring. Eieren som jeg skal evt kjøpe den av har hatt den i 2 år, og sier alt er i orden på den. Eneste han nevner er "er to lamper som lyser. Og det er en feil på en føler. Koster 5000 kr å ordne det. Jeg har valgt og ikke gjøre noe med det, siden bmw sa det ikke gjorde noe. Har papirer på dette".Har også servicelapp på forrgie service o.lSå bilen koster 84 000 kr og 89 000 med omreg, hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 i mine øyne og basert på den erfaringa jeg "sitter på" så er ofte tilstand viktigere en km stand. det aller beste er jo såklart bra tilstand/godt vedlikeholdt med lav km. men en bil som ha gått lang men har blitt godt vedlikehooldt byr sjeldent på nevneverdige store problemer. heller det en en som har gått halvparten med div småbulker og riper osv ( å disse bulken og ripene osv osv er jo ikke så farlige, men de sier mye om en persons holdning til bilen , ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 i mine øyne og basert på den erfaringa jeg "sitter på" så er ofte tilstand viktigere en km stand. det aller beste er jo såklart bra tilstand/godt vedlikeholdt med lav km. men en bil som ha gått lang men har blitt godt vedlikehooldt byr sjeldent på nevneverdige store problemer. heller det en en som har gått halvparten med div småbulker og riper osv ( å disse bulken og ripene osv osv er jo ikke så farlige, men de sier mye om en persons holdning til bilen , ) +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiZoxe Skrevet September 29, 2014 Forfatter Share Skrevet September 29, 2014 i mine øyne og basert på den erfaringa jeg "sitter på" så er ofte tilstand viktigere en km stand. det aller beste er jo såklart bra tilstand/godt vedlikeholdt med lav km. men en bil som ha gått lang men har blitt godt vedlikehooldt byr sjeldent på nevneverdige store problemer. heller det en en som har gått halvparten med div småbulker og riper osv ( å disse bulken og ripene osv osv er jo ikke så farlige, men de sier mye om en persons holdning til bilen , ) Jepp, jeg skjønner, og takk for svar! Men i forholdt til pris og lignende, er dette bra pris, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Jepp, jeg skjønner, og takk for svar! Men i forholdt til pris og lignende, er dette bra pris, eller? Hakke filla peiling på det, men det er nok av 3-serie guruer inne til og gi deg et mer vettug svar en det jeg klarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Uten at jeg kan mye om 3 serier, så ville jeg valgt en med litt høyere km som er bedre vedlikeholdt, ville også valgt en litt nyere modell som ikke har den heselige "barten" i nyrene ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå