olefredrik Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Hei. Min e60 520d har det meste av utstyr, utenom den mest vesentlige tingen når man kjører langtur: koppholder. Er det mulig? Lurer på om noen har erfaringer med å sette inn en slik? Finnes det i det hele tatt? Tips mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Dette har vært et tema i en anna tråd. Finnes koppholder som man plasserer på midtkonsollen på ebay blant annet. Ellers må en bytte dashbord. Ebay sorten: http://www.ebay.com/itm/Getrankehalter-Cup-Holder-fur-BMW-1er-E81-E82-E87-E88-5er-E60-E61-NEU-OVP-/151225911654?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW&hash=item2335c44966 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Skal du ha det originalt må du bytte dashbord med et som har koppholdere. Alternativt kan du sette inn originale koppholdere ved å skjære hull i dashbordet, men det blir ikke spesielt pent i mine øyne. Ellers har du muligheter som holdere som passer i luftgrillene, men dette er ikke noe jeg ville montert i min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olefredrik Skrevet September 29, 2014 Forfatter Share Skrevet September 29, 2014 Takk for svar. Ser egentlig for meg det ville være best å bytte ut dashbord. Men regner med at dette er en forholdsvis dyr affære? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Regn med mellom 2-4000,- for nytt dashbord. Går greit å bytte selv, men det er litt tidkrevende. I tillegg bør man være to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå