DieselVegard Skrevet Oktober 3, 2014 Skrevet Oktober 3, 2014 Har hatt en E61 tidligere, og der flyttet setet seg når jeg låste opp dørene. På E91en gjør det ikke det. Skal det? Er minne bare på førersetet forresten.
Otis Skrevet Oktober 3, 2014 Skrevet Oktober 3, 2014 Det flytter ikke på seg om du bruker samme nøkkel på hver opplåsing eller om begge nøklene har samme innstilling på seg.
DieselVegard Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2014 Det skjønner jeg Men i utgangspunktet skal det gjøre det om jeg har to forskjellige nøkler med to forskjellige innstillinger?
Otis Skrevet Oktober 3, 2014 Skrevet Oktober 3, 2014 Jeg er ikke helt sikker nå. Men jeg vil da anta det. Høres litt rart ut om de ikke har samme funksjon som E6x når de har samme utstyr.
-Roger- Skrevet Oktober 4, 2014 Skrevet Oktober 4, 2014 Dette kan jeg velge i idrive på min hvertfall! Om setene skal stille seg inn til forrige posisjon når du trykker på åpne knappen!
SweetBMW Skrevet Oktober 4, 2014 Skrevet Oktober 4, 2014 Så lenge det er forskjellige innstillinger så skal det flytte seg ja. Men det må aktiveres i iDrive. Hvis du ikke har innstillingen der så må det kodes inn via Car\Key Memory
quandt1960 Skrevet Oktober 5, 2014 Skrevet Oktober 5, 2014 Du må velge det i idrive (last seat position) Det lagres i nøkkelen og vil da være forskjellig fra hver nøkkel hvis ikke alle er programmert likt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå