Gå til innhold

Ivrig's E60 M5 SOLGT- Ny E36 M3... GODKJENT! :D Bilder :)


Ivrig86
 Share

Anbefalte innlegg

Gleder meg til å se bilen din i helgen :grin:

Tror det blir et bra treff...

Vi sees.

Står på originalhjula nå men :P Relativt mye stusseligere enn di andre syns jeg hehe men vil ikke skade noe skjermer eller no så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si såpass at etter noen runder på rudskogen i helga er suget etter et leketøy/banebil STORT!! Så denne blir lagt til salgs iløpet av uka om noen skulle være innteresert. Legger den til 599 som jeg syns bør være grei pris etter dagens utvalg og priser. Her er det vri på nøkkel,tut og kjør!! Alt av servicer osv osv er i orden. Planen var å selge i slutten av sessongen men er jo egentlig nå folk vil ha sånn bil så... :)

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si såpass at etter noen runder på rudskogen i helga er suget etter et leketøy/banebil STORT!! Så denne blir lagt til salgs iløpet av uka om noen skulle være innteresert. Legger den til 599 som jeg syns bør være grei pris etter dagens utvalg og priser. Her er det vri på nøkkel,tut og kjør!! Alt av servicer osv osv er i orden. Planen var å selge i slutten av sessongen men er jo egentlig nå folk vil ha sånn bil så... :)

Om du får solgt den kan du kjøpe min e39 om du fortsatt er intressert. :-) eneste som mangler for og få den gjennom eu frem til 2017 er kun og bytte bremserør bak og skifte frontrute. Men dette kan sikkert ordnes før salg eventuelt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du får solgt den kan du kjøpe min e39 om du fortsatt er intressert. :-) eneste som mangler for og få den gjennom eu frem til 2017 er kun og bytte bremserør bak og skifte frontrute. Men dette kan sikkert ordnes før salg eventuelt. :)

Nå er planen banebil/noe lekent med skilt egentlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får kjøpe min når den blir ferdig du da ;) nesten same fargen og hk ;) blir å selge den til fordel for større båt :o

Skal ikke ha noe dyr "værst" banebil :P

Hva er det du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men en rimeligere variant hehe forjævlig å

Bruke denne til sånn kjøring syns jeg

Ser den ja, man må være rimelig nøye med vedlikeholdet om den skal brukes litt på bane både mtp mekanisk og kosmetisk.

Men tar du vare på bilen skikkelig er det jo ikke noe problem, den er jo bygd for å bli brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...