Gå til innhold

Ivrig's E60 M5 SOLGT- Ny E36 M3... GODKJENT! :D Bilder :)


Ivrig86
 Share

Anbefalte innlegg

Viktig å bytte bil mens man fortsatt kan! Lykke til med salg :) Kan skrive under på at denne bilen er PEN.

Takk takk :) bra respons på annonsen iallefall å mulig en kunde med en 08 A5 i innbytte allerede. Blir selvfølgelig å selge audien videre fortere enn faen eventuelt hehe

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var denne solgt til en voksen mann i Stavanger :) Aldri sett denne kjørende før men faen å fin den var når den kjørte avgårde! :P

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med salg :) Noe nytt på gang?

Takk takk :) ja måtte ta en 08 A5 1.8tfsi 2xsline i innbytte men den skal bare leveres på service på søndag kveld også shines å ta bilder så fort den er ferdig der. Annonsen er klar allerede hehe at folk kjøper Audi framfor BMW fatter jeg ikke!! Bmw er såååååå mye bedre på alle måter! Men skal hente en ombygd E36 M3 i Porsgrunn på torsdag :) Omtrent alt mulig er nytt på den :) Nye slissede og Borrede bremser, alt av kuler og foringer, coilovere, justerbare støtdempertårn både forran og bak, justerbare camberstag, originale m3 felger, ny lakk (space grey) svart skinn, svart gulvtrekk og taktrekk, ny eksos, Carbon innsug, gt vinge, alt av Bolter og skruer omtrent, komplett clutch, hardy, alt av oljer, letta og overdim reimhjul osv osv osv. Ligger tilsalgs innpå her. Var å så på den på torsdag :)

Alt av papirer osv er klart for godkjenning men må muligens lettes litt og litt småtteri bare som må fikses :) Tror den kan bli veldig fin! Vinge og skjørt er ikke lakkert men di leverer jeg til lakk med engang også gjør klar bilen til visning så fort jeg har mulighet og tid :)

http://bimmers.no/topic/799832-bmw-e36-m3-30-ombygd-ikke-godkjent-alt-medfølger-for-og-få-den-godkjent-billig/#entry3052036

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med salg! :D du styrer og ordner! :P når finner du bilen du beholder tro? :o

Takk takk. Gikk veldig mye raskere enn jeg hadde trodd hehe tok vel nesten nøyaktig 3 uker. Kommer aldri til å ha biler særlig lenge, nettopp for å slippe å tape noe penger ;) hehe men hus/leilighet står på planen etterhvert så derfor det blir kraftig nedgradering nå men også fordi jeg har lyst på en bil man kan herje litt mere med på bane uten at man får hjertet i halsen ;) Å tror den E36 kommer til å bli rimelig Nice!! Men ja den kommer også for salg ja hehe liker å kjøpe "prosjekter" og bygge di som jeg vil for så å selge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hentet M3n for en uke siden er det vell tror jeg... Å fått gjort veldig mye med den! Så nærmer seg snart visning :) Bilen er utrolig fin både inni, utenpå og under!! Så dette blir bra! :)

Kommer kanskje ny tråd med bilder osv etterhvert. Bilen vil bli lagt til salg når den er ferdig godkjent :) Utrooooolig mye nytt på denne!! Faen å gammeldags bil hehe var ganske forskjell fra M5n!! :P Men bilen går godt! Bedre enn alle andre E36 jeg har hatt :)

Tok forresten en 08 Audi A5 i innbytte på M5n, som ble levert til ny eier igår :) så alt fokus er på M3n nå :)

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...