kvestermo Skrevet Oktober 5, 2014 Skrevet Oktober 5, 2014 Telefonen i biln funker ikke..lurer på hvor feilen ligger. Når telefonmodulen er ute er telefonen helt svart, men tror ikke modulen er ødelagt. Åpnet opp under armlenet og lurer på om den boksen som ligger der kan være ødelagt. Noen som vet hvordan jeg finner det ut? Sent from my iPhone using Tapatalk
BTK-530 Skrevet Oktober 5, 2014 Skrevet Oktober 5, 2014 Samme hos meg også. Men det er vel et reint skjær hel...tte å få tak i simkort som virker i den simkortleseren.
kvestermo Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2014 Samme hos meg også. Men det er vel et reint skjær hel...tte å få tak i simkort som virker i den simkortleseren.Som jeg har hørt skal det ikke være noe problem vis du bruker simkortleseren bak.Sent from my iPhone using Tapatalk
Mr.Goodisland Skrevet Oktober 6, 2014 Skrevet Oktober 6, 2014 Som jeg har hørt skal det ikke være noe problem vis du bruker simkortleseren bak. Sent from my iPhone using Tapatalk Stemmer! Man bestiller nytt simkort som da blir levert i kreditkortstørrelse. Når du får det bør det settes inn i en telefon for å slette pin koden, ellers må denne tastes inn hver gang man slår på tenninga. Med litt superlim eller lignende klarer en å lime på plass igjen sim kortet inn i holderen som gir det kredittkortstørrelse. Moderne simkort er det bare boksen i bagasjerommet som klarer å lese.
BTK-530 Skrevet Oktober 6, 2014 Skrevet Oktober 6, 2014 Det er den simkortleseren alle prater om som jeg ikke finner....hehehe. Post gjerne om du finner årsak og om du får det til å virke. Jeg skal ta en diagnose på bilen i dag, og skal be de sjekke om de får ut noe på telefonmodulen. Er jo artig at den funker da..
Bimmerfører Skrevet Oktober 6, 2014 Skrevet Oktober 6, 2014 I bagasjerommet helt øverst bak dekselt på sjåførsiden pleier den å sitte
kvestermo Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2014 Det er den simkortleseren alle prater om som jeg ikke finner....hehehe. Post gjerne om du finner årsak og om du får det til å virke. Jeg skal ta en diagnose på bilen i dag, og skal be de sjekke om de får ut noe på telefonmodulen. Er jo artig at den funker da.. har hatt ute simkortleseren i bagasjerommet for å sjekke den, men ble ikke klok på det. Så ut som den skulle, ikke noe svidd eller noe. Alle ledningene fungerer så jeg regner med det er den lille boksen jeg la ut bilde av som ikke funker. Har tatt en video av hvordan telefonen oppfører seg nå. fant du forresten ut noe på diagnosen din?Sent from my iPhone using Tapatalk
kvestermo Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2014 Stemmer! Man bestiller nytt simkort som da blir levert i kreditkortstørrelse. Når du får det bør det settes inn i en telefon for å slette pin koden, ellers må denne tastes inn hver gang man slår på tenninga. Med litt superlim eller lignende klarer en å lime på plass igjen sim kortet inn i holderen som gir det kredittkortstørrelse. Moderne simkort er det bare boksen i bagasjerommet som klarer å lese. takk for tips angående å slette pin! Ser for meg det er noe skikkelig slit å taste pinkoden hver gang, hehehe:DSent from my iPhone using Tapatalk
Hpi Skrevet Oktober 8, 2014 Skrevet Oktober 8, 2014 Jeg bruker den telefonen med tvillingsim i min E39 og da har jeg sim kortet i leseren inni bilen. Har hatt Telenor, Talkmore og Netcom og alle har virket helt fint.
BTK-530 Skrevet Oktober 8, 2014 Skrevet Oktober 8, 2014 har hatt ute simkortleseren i bagasjerommet for å sjekke den, men ble ikke klok på det. Så ut som den skulle, ikke noe svidd eller noe. Alle ledningene fungerer så jeg regner med det er den lille boksen jeg la ut bilde av som ikke funker. Har tatt en video av hvordan telefonen oppfører seg nå. fant du forresten ut noe på diagnosen din? Sent from my iPhone using Tapatalk Nei det var ikke stort å hente på den i forhold til telefonen. Like svart enda og ikke no feilmelding på den. Kan jo være batteriene i tlf som ligger i armlenet som er gåen?? Skal prøve å finne den leseren i bagasjen en tur til og prøve å bytte batteriene. Men først, så er det girkassebytte....
BTK-530 Skrevet Oktober 8, 2014 Skrevet Oktober 8, 2014 Jeg bruker den telefonen med tvillingsim i min E39 og da har jeg sim kortet i leseren inni bilen. Har hatt Telenor, Talkmore og Netcom og alle har virket helt fint. Jeg har ikke sammevtelefon som deg... Har uten ledning, men den sim kort leseren jeg brukte tidligere. Sist fikk jeg bare beskjed om å sette inn simkort...
kvestermo Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2014 Sykt irriterende med feil uten feilkode.. Hvis du går på tråden til min bil ser du et bilde der du ser den leseren og hvor den ligger i bagasjerommet hvis du har stasjonsvogn:) lykke til med girkassebytte;) Sent from my iPhone using Tapatalk
kvestermo Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2014 Jeg bruker den telefonen med tvillingsim i min E39 og da har jeg sim kortet i leseren inni bilen. Har hatt Telenor, Talkmore og Netcom og alle har virket helt fint. har samme telefon som du og ser at tidligere eier har brukt simkortleserern under røret.
kvestermo Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2014 dette er en youtube video om hvordan telefonen oppfører seg.det er ikke lys i røret og får ikke telefonen på. men når jeg trykker på knappen på røret lager den en telefonlyd men ingenting skjer etter det. håper noen vet noe om hvorfor den er slik.
lagunilla Skrevet Oktober 9, 2014 Skrevet Oktober 9, 2014 Ser ut som skjermen er død. Har du prøvd en annen telefon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå