///frank Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Hei. Er det noen her på forumet som har koblet ekstralys på f11/f10? Lurer på hvor dere henter styrestrøm til ekstralysa? Et lite bilde av bimmeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2014 Ingen som veit kor man tar styrestrøm fra lang lysa på bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Logisk nok så henter du styrestrøm fra.... Holde deg fast! Langlyset i seg selv! Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Ja har holdt meg fast men når man har bixenon så er det ikke berre å hente styrestrøm fra langlysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Da henter du strøm fra ledningen som går til spjeldet for å gi deg langlys. Hvilken ledning det er, vet ikke jeg. Har ikke funnet noe WDS for F serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Hva er spjeldet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/xenon_headlights.html?source=index&article=xenon_headlights Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
largund Skrevet Januar 7, 2018 Share Skrevet Januar 7, 2018 Hiver meg på denne tråden her. Vil montere ekstralys på min F11, innafor grillen selvfølgelig, og lurer på om noen her har erfaring med slikt? Har sett en bil med slike, men har ikke fått inspisert den nærmere, for om mulig å se hvordan dette har blitt gjort. Er det "enkelt" å komme til bak der? Greie festepunkter for lyktene eller må noe mekkes til på egen hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teegee Skrevet Januar 21, 2019 Share Skrevet Januar 21, 2019 Må man ikke ha et et CANBUS-adapter for å få styrestrøm til ekstralysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 22, 2019 Share Skrevet Januar 22, 2019 Om man har xenon, så ser det ut til at man IKKE trenger CANBUS adapter.Men om man har LED så trenger man CANBUS adapter eller lignende. teerex reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå