Simeeen Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Hallo! Jeg har vært på utkikk ganske så lenge etter en tøff BMW. Har funnet en BMW som er veldig rå, men den er vel egentlig ikke helt "orginal". Bare lurte på om dere hadde noen meninger om denne bilen her: Gå på finn.no og bruk denne finn-koden. (fikk ikke linken til å fungere) FINN-kode: 51552166 Tar imot tips angående handling av bruktbil og diverse ting jeg burde ha i tankene. Takk på forhånd! PS: Ganske ny på forumet her, så beklager om dette ikke er riktig sted for denne "posten". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 http://bimmers.no/topic/788837-m6-bl%C3%A5-med-r%C3%A5-styling-og-felger/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Er ingen treff på lonk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simeeen Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 Er ingen treff på lonk Får ikke linken til å fungere i innlegget, men hvert fall så er dette FINN-kode: 51552166 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51552166 Simeeen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Fin den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simeeen Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 Sett en del av Alf her på forumet. Han virker som er trevelig kar han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Veldig fin bil ja, gjennomført. MEN, litt for mye sorte detaljer syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simeeen Skrevet Oktober 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2014 Da er denne min Mariuskv og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Grattis med tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå