EspenOneal Skrevet Oktober 10, 2014 Skrevet Oktober 10, 2014 Bytta sub høytalerne under setene på min E90 2006mod. Da måtte jeg koble fra kabelen under setet for å komme til. Etter jeg satt tilbake setet og satt i ledningen igjen så kom airbag lyset på. Noen mulighet for å få bort det? Har sjekka at ledningene er koblet riktig til igjen. Prøvde å fjerne symbolet med en kode fjerner, men den fant ingen feil. Veldig irriterende å se den lampa lyser. Noen som har noe triks for sånt?
Alpejohn Skrevet Oktober 10, 2014 Skrevet Oktober 10, 2014 Hvilken kodefjerner? (Merke, type osv) Prøv bmw programmer/utstyr så tenker jeg det funker..
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 10, 2014 Skrevet Oktober 10, 2014 Koble av batteriet kan fungere. Koble det av over natten.
Alpejohn Skrevet Oktober 10, 2014 Skrevet Oktober 10, 2014 Koble av batteriet kan fungere. Koble det av over natten. Funker som regel ikke, hvertfall ikke på Airbag. Vis det er feil på systemet er det såpass alvorlig at man må inn og slette den uansett. Den blir ikke resat av seg selv mener jeg.. icemanM5 reagerte på dette 1
EspenOneal Skrevet Oktober 10, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2014 Funker som regel ikke, hvertfall ikke på Airbag. Vis det er feil på systemet er det såpass alvorlig at man må inn og slette den uansett. Den blir ikke resat av seg selv mener jeg.. Jeg har bare en enkel billig fra biltema. Bør kanskje skaffe meg en bedre som hører til BMW? Så at det går ann å resete alt i bilen til fabrikk systemene, men kanskje dumt å gjøre det?
SweetBMW Skrevet Oktober 10, 2014 Skrevet Oktober 10, 2014 Ja det er dumt å gjøre, hvor holder du til?
EspenOneal Skrevet Oktober 11, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2014 Ja det er dumt å gjøre, hvor holder du til? Bor i Halden. Har bestilt en (iCarsoft i910 - BMW Diagnose Scanner), så får se ossen det går når den kommer.
EspenOneal Skrevet Oktober 11, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2014 Merket det ikke før i dag, men lampa for sete beltet lyser hele tiden også :/ Så irriterende!
SweetBMW Skrevet Oktober 11, 2014 Skrevet Oktober 11, 2014 Da ere nok en beltestrammer eller noe tenker jeg...
EspenOneal Skrevet Oktober 14, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2014 Kan fortelle at Diagnose scanneren fungerte! Veldig lett Bare dumt at jeg måtte bruke 1000kr på det :/ Men greit å ha i tilfelle det er noe annet en gang, eller hjelpe andre!
Alpejohn Skrevet Oktober 14, 2014 Skrevet Oktober 14, 2014 Kunne kjøpt en kabel til 200,- og brukt på pc også da.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk
EspenOneal Skrevet Oktober 14, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2014 Kunne kjøpt en kabel til 200,- og brukt på pc også da.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Litt seint nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå