Gå til innhold

Ny verktøyvogn, hvilket merke og hvilket verktøy? Erfaringer?

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Heilt enig med deg ang wurth, flott ergonomi og kvalitet, har allerede litt derifra privat. Brukte wurth verktøyet i Sonic verktøyvogn på forrige jobb som landbruksmekaniker, knallfornøgd :) Men prisene på det når du kjøper som privatperson....veldig dyrt! Godt mulig det går ann å få til seg litt rabatter og sånt såklart men :)

De pleier å kjøre tilbud fra November, da kan du få en grei pakkepris :)

Betalte 18000 for min vogn med ganske mye verktøy inkludert, putta på litt diverse (luftverktøy++) og havna på ca 25 totalt. Det er ikke så ille mtp kvaliteten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wurth sine priser er jo helt tullete. Når man kaster rundt seg med 50% rabatter så er det god grunn til å stille spørsmålstegn ved seriøsiteten. Videre så synes jeg de vanlige skrallene er veldig klumpete (stort "skrallehode"). Når jeg spurte om ei slankere skralle så karen i butikken rart på meg, og mente dette var noe ingen hadde spurt om før....

Var på Hamar da eller? 

For min del ville jeg nok kjøpt noe i en litt greiere prisklasse, kunne klart meg med en kuffert til 2000kr på biltema i stede så lenge man har skralle, og fastnøkler. Resten er bonus.. kjekt med kompressor og sveiseapperat samt løftebukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å stå i fare for å sverte noen personlig så utelater jeg hvor. Glemte for øvrig det viktigste, før han sa "dette har ingen spurt om før", så hadde han en lang runde med *se dumt på kunden, uttrykke at kunden er en idiot, for så å legge vekt på at man ikke skjønner hva kunden spør om*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KCL kjører også kampanje på vognene sine nå.

Den jeg mener er "best" for pengene er classic vognen deres.

Det er basic vognen+en settop boks.

Koster pr.nå 16990 +mva.

I tillegg til verktøyet i basic vognen(319 deler) får du her med luftskralle, optisk syre/kjølevæske måler, innlegg med momentstaver/piper og muttertrekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blei det innkjøp av Sonic S11, med ett lite overskap som blir kjøpt tomt :) det kommer om ett par veker :) va å hørte om pris og tilbud hos swedol, tess og wurth, men endte opp med dette her :) klarte å få prisen enda litt ned :) gjenstår bare å fylle opp litt å rydde i det gamle verktøyet :)

post-81911-14132081415722.jpgpost-81911-1413208156011.jpgpost-81911-14132081684327.jpgpost-81911-1413208183286.jpgpost-81911-14132082025522.jpgpost-81911-14132082252048.jpgpost-81911-14132082604072.jpgpost-81911-14132082805561.jpg.jpg]post-81911-14132082805561.jpg

Sent from my Iphone using Tapatalk

post-81911-14132083381164.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så temmelig fint ut det skapet der, hva måte du ut med for denne herligenheten om jeg får spøre?

Måtte ut med 23 000 inkl moms... :) Er endel større i virkeligheten enn det ser ut som på bildet :) temmelig bredt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffene er fylt opp ganske bra, einaste er den nederste skuffen som er ledig :) 485 deler, i skuminnlegg :) veiledende pris ligger vel vesentlig høgare, men det er vel lagt opp til å gi rabatt sikkert :) tror veiledende ligger på 39 inkl moms...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noken tanker om muttertrekker med god kvalitet?  :D luft, ikkje elektrisk, for all del  :D har sett litt på IR sin 2135timax, men syns den ligger litt vel høgt i pris.... noen tanker og erfaringer? vil gjerne ha en som kan trekke til og løsne med litt kraft, me tanke på at det blir skrudd på litt større maskiner enn kun bil  :D og ikkje minst holdbarhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på Rodcraft sine trekkere? Har solgt til de til mange verksteder og til anleggsmekaniker fått bare gode tilbakemeldinger på det. Har enda ikke fått inn på garanti/reklamasjon og de har vi solgt mer av enn IR sine som vi får inn ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på Rodcraft sine trekkere? Har solgt til de til mange verksteder og til anleggsmekaniker fått bare gode tilbakemeldinger på det. Har enda ikke fått inn på garanti/reklamasjon og de har vi solgt mer av enn IR sine som vi får inn ofte.

Ja, har sett litt på dei! Kjøpte inn Rodcraft i både 1/2 og 3/4" i forrige jobben, og var veldig fornøgd me den 1/2" muttertrekkeren vi hadde der :) Men hugser ikkje modellen, og klarer heller ikkje å finne den på nettet! Veit du andre enn Swedol som forhandler desse i norge? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rodcraft eies av Atlas-Copco.

Jeg er litt usikker på hvem andre som selger Rodcraft uten og ha kjøpt det fra Swedol. For SM produkter, Grene og Deal.no selger det men sist nevnte kjøper det fra Swedol. Men 2 første er jeg veldig usikker hvor de kjøper det fra. Swedol kjøper Rodcraft direkte fra produsent i Tyskland så da har man muligheter for å få litt god pris ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...