Slavearbeider'n Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=52292905&searchclickthrough=true&searchQuery=bmw%20interi%C3%B8r Han typen her har M3 interiør og vanlig skinninteriør til salgs. Står ikke spesifikt i annonsen at han har M3 interiør, men var nede hos han på fredag og ble fortalt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 M3 stoler er blytunge, og ser best ut på bilder. M3 logo på nakkestøtte Vanlige sportstoler er lettere, Og ser minst like bra ut i virkeligheten. Baksete er det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Baksete er ikke det samme. Sømmen over ryggen midt på er buet på M3 (i samme stil som forsetene), mens den går rett over på de vanlige. andreas2003 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 awt: Da ble jeg lurt da jeg kjøpte mitt m3 interiøret mitt Baksete var likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 M3 stoler er blytunge, og ser best ut på bilder. M3 logo på nakkestøtte Vanlige sportstoler er lettere, Og ser minst like bra ut i virkeligheten. Baksete er det samme Jeg bare la det ut fordi jeg vet at det er mange som er ute etter M3 interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå