Gå til innhold

Hva er fineste svartfarge til E39?

HenrikSolberg
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann !

Jeg vurderer å lakkere min Bmw E39 om til svart, men hvilke svartfarge er finest? (klarer nemlig ikke å bestemme meg)

Har vurdert CarbonSchwarz men syns den er for blå i farge..

Så valget står vell i hovedsak mellom CosmosSchwarz og SapphireSchwarz (og kanskje jet black 2)

Setter stor pris på hjelp og om noen kan forklarer forskjellene på svartfargene blir det satt stor pris på! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å skryte av egne ting, men svartfargen jeg har på min E36 er den finese jeg har sett. Var en av grunnene til at jeg kjøpte den.

Er BMW Diamantschwarz Metallic 181, så den er svart med et gråskjær i, men er en vri som ble gjort på den da den ble nylakkert i 2004, gråskjæret ble ytterligere forsterka da, så den ble litt lysere enn original. Ser helt sort ut i mørket, og i rett dagslys kommer gråskjæret fram.

Men personlig hvis jeg skulle lakkert om bilen min, hadde jeg gått for Grigio Silverstone Gunmetal fargen med sort tak og bagasjeluke  :) Legger 2 bilder av min, og 1 av grigio.

EDIT: Nå la jeg ikke merke til at det sto E39 men kan være silverstone passer fint til E39 og?

post-65829-0-95746700-1413534123_thumb.p

post-65829-0-77002100-1413534189_thumb.j

post-65829-0-91105300-1413534305_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok sapphire Reef   :) men har du aning om hva som er forskjellen på sapphire og cossmos?

Ikke dumt valg det. Har aldri studert de fargene sammen, så der har jeg lite info.

Det kan du nok sikkert google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...