HenrikSolberg Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Heisann ! Jeg vurderer å lakkere min Bmw E39 om til svart, men hvilke svartfarge er finest? (klarer nemlig ikke å bestemme meg) Har vurdert CarbonSchwarz men syns den er for blå i farge.. Så valget står vell i hovedsak mellom CosmosSchwarz og SapphireSchwarz (og kanskje jet black 2) Setter stor pris på hjelp og om noen kan forklarer forskjellene på svartfargene blir det satt stor pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Mercedes sin 040 sort er meget pen faktisk. Og den er SORT. Ikke blåsort og gråsort etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Jeg har cosmo Black 303, synes den er meget fin. Fin dybde og glans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2014 Mercedes sin 040 sort er meget pen faktisk. Og den er SORT. Ikke blåsort og gråsort etc... Ja det var en pen farge, ligner veldig på sapphire svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2014 hvordan er cosmo 303 i solskinn Codex? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Veldig fin hvis behandlet fint Har ett par bilder av min bil i tråden min som du finner i signaturen min under her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 har cossmos schwartz jeg også. pen farge det. mye metallic i den i solskinn. ellers liker jeg bmw schwartz og carbon sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Går for sapphire. Ny vasket og polert sapphire må være noe av det fineste som finnes av sort. Blir ordentlig speil både kveld og dag. HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2014 Det blir nok sapphire Reef men har du aning om hva som er forskjellen på sapphire og cossmos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Jeg liker ikke å skryte av egne ting, men svartfargen jeg har på min E36 er den finese jeg har sett. Var en av grunnene til at jeg kjøpte den. Er BMW Diamantschwarz Metallic 181, så den er svart med et gråskjær i, men er en vri som ble gjort på den da den ble nylakkert i 2004, gråskjæret ble ytterligere forsterka da, så den ble litt lysere enn original. Ser helt sort ut i mørket, og i rett dagslys kommer gråskjæret fram. Men personlig hvis jeg skulle lakkert om bilen min, hadde jeg gått for Grigio Silverstone Gunmetal fargen med sort tak og bagasjeluke Legger 2 bilder av min, og 1 av grigio. EDIT: Nå la jeg ikke merke til at det sto E39 men kan være silverstone passer fint til E39 og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Det blir nok sapphire Reef men har du aning om hva som er forskjellen på sapphire og cossmos? Ikke dumt valg det. Har aldri studert de fargene sammen, så der har jeg lite info. Det kan du nok sikkert google. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Reef; Har prøvd men finner ikke noe klokt svar.. FoXy; Vil nok ha en farge hvor svart er svart hele tiden uansett forhold osv men likte godt fargen på den siste E36'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå