AMT RACING Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Skulle starte bilen i dag, og den vil ikkje starte. Bilen står berre å kinner. Batteri er heilt opp ladet. Får ikkje opp noko feilkode. Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Så du har tatt diagnose med et apparat/PC/verksted uten å se noen feilkoder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMT RACING Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Lest av feilkoder igjen, og får følgende feilkoder. 4a63 ews tampering 4212 4252 4262 Er nok 4a63 som gjør at jeg ikke får start. Noen tips hva jeg kan gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 EWS er jo startsperre. Så mulig at dette må settes opp på nytt eller noe? Kan ikke noe særlig med EWS jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Tampering betyr jo å tukle med eller noe slik. Ifølge Google så må du få synkronisert nøkkel mot CAS modul på ny fordi noen har tukla med CAS modul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMT RACING Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Da starter bilen igjen. Var startsperren. Måtte gjenopprette kontakt med dde enhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå