icodden Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Hei, har tenkt å kjøpe et sett med GS splitt felger med conti vinter dekk hos GS bildeler. 1:Noen som har erfaring med conti vinterdekk på bmw rwd, pigg/piggfritt? 2:Noen som vet om orginale bmw senterkopper passer på disse felgene? 3:Er det riktig med ET34 innpress på 18" til f30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 1. Conti piggfritt fungerer brillefint på BMW. 2. Senterkopper med logo får du da med felgpakken. 3. Høres riktig ut det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 jeg har kjøpt denne felg/dekkpakken til min f11,har ikke fått kjørt noe på glatta enda men de føles helt ok på barvei. jeg har valgt piggdekk og 18". om du skal ha pigg/piggfritt er jo vanskelig å svare på da vi ikke vet hvor du bor. de orginale senterkoppene passer over på disse felgene,de du får med ifra gs bildeler er bare blanke med gs logo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Du får BMW-logo hvis du ber om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 vel jeg bestillte på nett og det var ikke noe spørsmål om det,jeg regnet med de kom med bmw logo som i gamledager. men som sagt de orginale passer så det er jo ikke akkurat et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Har bestilt 2 sett på nett, og ba om det under tilleggskommentar. Enig i at det burde gått mer klart frem at dette måtte man be om spesifikt dog. Men GS selger jo helst felgene med GS-logo, såklart. Så skjønner at de ikke anstrenger seg på denne biten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 GS har i utgangspunktet ikke lov til å selge kopifelger med BMW-logo, og derfor er ikke dette noen tilvalg. Når det er sagt, passer originale senterkopper uten problem i disse felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå