Hefner Skrevet November 11, 2014 Skrevet November 11, 2014 Fått igang Webastoen igjen eller hur gikk detta? har også hatt litt problemer med min. funker glitrende noen ganger for så plutselig bare stå og blinke uten at den brenner. Kobler jeg av strømmen og setter på igjen så fungerer den som regel igjen. Noen som har noen gode råd? Kjøpe alt helt nytt igjen? er fristende men dyrt veit jeg.
icemanM5 Skrevet November 11, 2014 Forfatter Skrevet November 11, 2014 Hei. Jeg har ikke fått rotet meg til å få Otis til å ta diagnose ennå.... Men den har ikke fyra noe mer siden jeg fikk problemer med den nei.... Har prøvd den sikring 47 baki, og hatt både tenning av og på imens jeg har hatt sikringen ute, men ingenting ser ut til å få den igang igjen.... :/ Men jeg må kontakte Otis og få lest ut feilkoder ihvertfall, så får jeg se hva som er lagret feilkode på dette, og hva jeg evt må gjøre! For jeg SKAL ha det i orden på vintern nå....
Otis Skrevet November 12, 2014 Skrevet November 12, 2014 Det som er flott med webasto er at den er veldig enkel i oppbygning. Du kan faktisk å ta den bort for å ha service på den og bruke bilen i mellomtiden uten problemer. Eneste du trenger er en slange fra feks Biltema som du kobler i loop på kjølevannet.
ivahaak@online.no Skrevet November 25, 2014 Skrevet November 25, 2014 Det som er flott med webasto er at den er veldig enkel i oppbygning. Du kan faktisk å ta den bort for å ha service på den og bruke bilen i mellomtiden uten problemer. Eneste du trenger er en slange fra feks Biltema som du kobler i loop på kjølevannet. Ikke svar , men spørsmål . Når jeg feilsøker webasto med inpa på min E53 2004 får jeg K-bus breakdown . Hvor tror du da feilen ligger , styreenheten på webasto eller andre plasser i K-bus systemet . Kan starte og kjøre webasto via inpa . Dette håper og tror jeg du kan mye om , foreløpig takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå