Gabz Skrevet Oktober 26, 2014 Skrevet Oktober 26, 2014 Tenker å bygge kasse til å ha bak armenet i min E39 sedan. Men er det dumt å skjære ut metallet bak der med vinkelsliper? Ødelegger det noe støtte e.l.?
Werther Skrevet Oktober 26, 2014 Skrevet Oktober 26, 2014 Jeg måtte skjære meg vei gjennom der for å få koblet på batteri etter et "arbeidsuhell". Konsekvensen var at midtarmlenet datt litt bakover pga manglende støtte, og ikke lå i rett linje med seteryggen. Samt muligens bittelitt mer støy. Men det er nå veldig kjekt å ha et hull der - nedfellbare bakseter er nesten et must i en sedan hvis det er eneste bil man har.
Gabz Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2014 Hvis jeg setter en sub bak der kommer nok armlenet til å være nede hele tiden uansett. Har ikke nedfellbare seter jeg heller, skulle gjerne hatt det.
Haug530D Skrevet Oktober 26, 2014 Skrevet Oktober 26, 2014 Jeg har også skjært ut veggen der bak til sub, om du fjerner det teppet som henger baki bagasjerommet så skal det være oppmerket hvor man skal skjære mener jeg, men det skal ligge Diy på nettet om hvordan man gjør dette.
Gabz Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2014 Leste litt rundt nå, skal visst være 6(?) merker i metallet der som viser hvor man må skjære.
Haug530D Skrevet Oktober 26, 2014 Skrevet Oktober 26, 2014 Leste litt rundt nå, skal visst være 6(?) merker i metallet der som viser hvor man må skjære. Kan høres ut som det stemmer det, det skal vel kun være noen kjørner merker mener jeg å huske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå