Halvardhog Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Hei!Vurderer og selge/bytte mine originale BBS RS GT, Sitter på på så og si nye Yokohama dekk på de. De ble kjøpt nye av forrige eier når han kjøpte bilen ny i 2002. De har sittet på en E46. Jeg skal ta og sjekke opp et og bredde i morgen. Er helst ute etter bytte i OZ Futura/AC Schnitzer Rennsport type 1. Pris blir vi enige om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Et og bredde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 ET: 35Bredde: 8,5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Ingen som skulle hatt seg 19" BBS RS GT? Skal klemme bilen lengre ned til sommeren, og da må jeg ned et par tommer. Du får bare hue ut om du har noe brukbart du vil bytte. Helst Rondell D58, OZ futura, Ac Schnitzer Rennsport type 1 eller Hartge split felger. Dette er originale BBS felger. Fant ikke en pris på de nye, men fant noen 18", og de lå på 21.000,-8,5" brede med gode 235/30/19 Yokohama dekk.ET på disse er 35. Utrolig fine felger, men blir litt for store for mine planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet November 19, 2014 Forfatter Share Skrevet November 19, 2014 OPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet November 27, 2014 Forfatter Share Skrevet November 27, 2014 Ingen som kunne tenkt seg noen sjelde originale felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 (endret) Felgene er tøffe de, men de er bare alt for smale til at jeg hadde hostet opp 20 løk. De som oftest kjøper seg felger i denne prisklassen er som regel godt interessert i bil og felger generelt og velger gjerne noe som er litt mer aggressivt enn et offset på 35. Endret November 27, 2014 av U.S. Bavaria Bjanne reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet November 27, 2014 Forfatter Share Skrevet November 27, 2014 Felgene er tøffe de, men de er bare alt for smale til at jeg hadde hostet opp 20 løk. De som oftest kjøper seg felger i denne prisklassen er som regel godt interessert i bil og felger generelt og velger gjerne noe som er litt mer aggressivt enn et offset på 35. Sant det, dette er skrudde felger, så er mulig med mer kant da evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 Vil si dette er noe av det råeste du får tak i til e46, som passer rett på. Med annen ET så passer felgene på e39 osv, og mye tilpassing som skal til for å passe 3-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Hadde det vert 13-19 i et Hadd jeg sterkt vurdert disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Desember 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 hva er prisen egentlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå