Saltkjelen Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Har hørt noe om det, men jeg har ikke satt meg inn i det da jeg misliker uoriginale ting som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Begge deler kan spille musikk trådløst via bluetooth, utover det er det absolutt ingen likheter. Det kan også være verdt å nevne at man da får to seperate bluetooth-systemer i bilen, noe som ikke er helt optimalt etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivinnkl@gmail.com Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Begge deler kan spille musikk trådløst via bluetooth, utover det er det absolutt ingen likheter. Det kan også være verdt å nevne at man da får to seperate bluetooth-systemer i bilen, noe som ikke er helt optimalt etter min mening. Okei, er jo enig at ikke det er så optimalt. Vet du om en annen boks som fungerer til ccc da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Du vil ikke klare å unngå det problemet med CCC. Da er det bedre å gå for en kablet løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivinnkl@gmail.com Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Du vil ikke klare å unngå det problemet med CCC. Da er det bedre å gå for en kablet løsning. Okei takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå