tukvydra Skrevet November 3, 2014 Skrevet November 3, 2014 Usikker på om jeg har xenon eller bi-xenon, men uansett er både nær og fjernlys ufattelig dårlig. Er det slik at xenon-pærene blir gradvis dårligere? Glassene er vel noe matte, men allikevel... Utstyrslista sier bare "xenon headlights" såvidt jeg husker, hvordan ser jeg om jeg har bi eller ikke? Pre-LCI e61.
Haukefer Skrevet November 3, 2014 Skrevet November 3, 2014 Har du bare Xenon er det xenon i nærlys, har du bi så er det xenon i nær og fjern. Sent from my iPad using Tapatalk HD
Reef89 Skrevet November 3, 2014 Skrevet November 3, 2014 Det blir svakere ja, og som oftest endrer det farge også. Blir ofte lilla/blåaktig.
larserso Skrevet November 4, 2014 Skrevet November 4, 2014 Har du bare Xenon er det xenon i nærlys, har du bi så er det xenon i nær og fjern. Sent from my iPad using Tapatalk HD Finnes det E60/E61 som har xenon kun på nærlys? Det pleier absolutt ikke å være ufattelig dårlig fjernlys på disse bilene så noe stemmer i hvertfall ikke.
*MrB* Skrevet November 4, 2014 Skrevet November 4, 2014 Noe er galt med lyktene dine. Har du E6X med xenon (bi eller ikke), så skal du ha meget godt lys.
Haukefer Skrevet November 4, 2014 Skrevet November 4, 2014 Finnes det E60/E61 som har xenon kun på nærlys? Det pleier absolutt ikke å være ufattelig dårlig fjernlys på disse bilene så noe stemmer i hvertfall ikke. Ja jeg har det. Finnes med kun halogen også...
tukvydra Skrevet November 11, 2014 Forfatter Skrevet November 11, 2014 Jeg har utsyrskode s522a - noen som kan fortelle om det er xenon kun i nærlys eller bi-xenon? Utstyrslista sier kun "xenon licht". Sen pre-LCI.
smiley87 Skrevet November 11, 2014 Skrevet November 11, 2014 På min E61 04' er det bare xenon i nærlysene, men disse "løfter" seg når jeg slår på langlysene. Dette gjør at xenonlysene lyser veldig høyt og bredt forran bilen, men langlysene lyser mere rett frem. Xenonlysene justerer seg så fort at man nesten ikke merker det.
tukvydra Skrevet November 21, 2014 Forfatter Skrevet November 21, 2014 Montert nye xenonpærer fra Biltema, og har nå meget bra lys! Tydelig at gamle pærer knapt nok lyser på slutten av livssyklusen sin. Disse kostet 1/3 av Philips/osram, om de er 1/3 så bra vet jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå