Bmw Mathias Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Hei!Var rimelig lei av kjøre litt eldre biler, som hadde ein tedens til å ramle sammen. Det hadde ikkje noke som helst med bruken, og/eller antall timer med modifikasjoner som var halv tvilsomme, neeeeida. Da å reisa ut av kommunen hadde blitt eit ork, og med ein smule risikabelt. Spesielt med statistikken antall timer med skruing i forhold til antall km på veien. Eg hadde 3 kriterier:- Skulle væra svart - Skulle væra svart skinn interiør- Skulle være ein 530DSom regel låg desse til relativt stiv pris i forhold til råten lærling lønn, eller totalt oppbrukte. Etter å ha sett på mange, og bladd sider inn og ut på finn over lang tid (ca 1 år) kom eg øve ein i Bergen som kunne friste litt.Etter å ha sett bilen, var eg bestemt. Denne må eg ha...Eit par dager etterpå kjøp blir bilen døypt "Bjørg" Litt historie:Bilen er orginalt ein 525D fra 1996, som vart kresja. Eigaren kjøpte seg ein 530D 2002mod fra Polen og begynte å skfite over på deler. Alt er flyttet over, ledningsnett, interiør, understell, egentlig det meste. Bilen blir lakket opp igjen, og satt i brukstand. Det må ha vert ein skikkelig dritt jobb, men ser ut som det er gjort skikelig. Det som er gjort i mitt eige:- Byttet Turbo- Sotet alle ruter (5% fram til B stolpe og 20% heilt fram)- Montert Coilovers framme og justert ner på luften bak- Byttet bremser foran- Byttet Bærearmer foran- Service + hjulstillingPlaner:- Chip- Flushing av automatkasse- Polere den opp- Fikse ABS feil- Bytte termostatI dag ser den sånn ut: Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Flott vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Fin bil! Er det originale Alpina-felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet Desember 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2014 Ja. Er orginale hjul ja Har nettopp heve på vinterhjul, så alpina hjula er vaska og lagt inn for vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå