scoot Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Såå, da sitter jeg igjen som et lite spørsmålstegn. Bilen er utstyrt med BT, jeg får opp bilen på min Galaxy S4 og får paret med bilen. Telefonen vil derimot ikke koble seg til og være med på noen samtaler eller lignende. Bilen er utstyrt med BT Telefon i midtkonsollen, denne parer også fint. Jeg er lite gira på tvillingsim, så hadde håpet det var en løsning å få S4n inn på bilens system. Jeg mistenker vel egentlig at softwaren er for gammel, sånn profilmessig. Men finnes det en måte å oppdatere dette på uten å bli ruinert? Bor i Trondheim for de som eventuelt kan bistå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 De kan oppdatere bare en ting for 1000,- eller alt for 2500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 7, 2014 Forfatter Share Skrevet November 7, 2014 Og når du sier de, så mener du BMW forhandleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 8, 2014 Share Skrevet November 8, 2014 Ja. Akkurat i dette tilfellet så var det Strandveien auto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 8, 2014 Forfatter Share Skrevet November 8, 2014 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Lurer på om jeg og skulle gjort dette, noen måte å sjekke hvilken versjon som ligger inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå