E61525DAT Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Har sett litt rubdt, må man virkelig ut med over 700kr for en baklukedemper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Sett på ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/Europe/525i-N52/L-N/may2005/browse/bodywork/single_components_for_trunk_lidEr det NR4 du ser etter?(51247178273)EDIT: Hadde ikkje så mykje hell på ebay eg men på KOED så har dei til 540 DKK. Bare å søke i handlekurv på artikkel nr'et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Har sett litt rubdt, må man virkelig ut med over 700kr for en baklukedemper? Hehe, var det dyrt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Koster å kjøre kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Ja, synes det. Har kjøpt til nyere biler og det har kostet mindre. Og så får man jo kjøot de svært begrenset plasser virker det som. Kvalitet ja... Aldri brukt så my penger sp fort på en bil før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Ja, det koster veldig mye for disse hersens demperne. Mine er vel også dårlig for luka er treg å få opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddaBMW Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Jeg kjøpte disse på ebay.de altså fra tyskland og betalte 500,- kr for begge inklusiv frakt.! Dette var orginale deler (BMW merket) Jeg trodde også det var gassfærene som var tatt kvelden i fjor vinter da luka ble så tung, men det viser seg at de virker dårligere når det begynner åbli kaldt. Dette merker jeg på de nye jeg monterte inn nå som det begynner å bli vinter! Tror noe av årsaken er at det er en mekanisk fjær i tillegg til gassfjæren og at plastiken rundt denne fjæra blir trangere når det blir kaldt. Søk på art. nr. på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet November 12, 2014 Forfatter Share Skrevet November 12, 2014 Prøvde det, men ble lite ut av det. De få som var sender ikke til norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå