Gå til innhold

Haraldb sin 420i F36 M-sport - Sommerhjul s.14 - 01.04.16


Haraldb
 Share

Anbefalte innlegg

Er ikke senterdekselet like stort på alle futuraene? Når jeg bestilte nye emblemer til mine tenkte jeg ikke over om de var til 20" eller 18"...

 

De er like for 16,17 og 18, 20 er såpass uvanlig at det nytter jo ikke å finne deler :/ alt må lages custom :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Skjer ikke så mye om dagen, leppene ble forsinket, jeg håper på å få dem om en ukes tid. Ellers har jeg time til godkjenning av senkesettet på torsdag, venter med å fikle med eksosen før jeg har vært innom der så jeg slipper unødvendige påpekelser.

Men jeg bestilte dekk i dag, sånn at jeg ikke må vente på det også når jeg først har skrudd sammen felgene igjen, valget ble Hankook Ventus SP1 Evo 225/30 foran og 245/30 bak

Endret av Haraldb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn.. Du går helt ned på 30-profil foran også, ja? Du vil komme så lavt som overhodet mulig?
Jeg feiger nok ut og går for 225/35 foran og 265/30 bak, selv om det helt klart ser penere ut med 235/30 og 275/25.. 

Ehh.. Nå fikk jeg brått veldig lyst til å prøve mitt siste alternativ også.. Hmm

Endret av Torek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn.. Du går helt ned på 30-profil foran også, ja? Du vil komme så lavt som overhodet mulig?

Jeg feiger nok ut og går for 225/35 foran og 265/30 bak, selv om det helt klart ser penere ut med 235/30 og 275/25.. 

Ehh.. Nå fikk jeg brått veldig lyst til å prøve mitt siste alternativ også.. Hmm

 

 

30 profil foran ja, satser på å gå lavt ser jeg :) spent på hvordan resultatet blir, men tviler ikke på at det blir værst :D

 

så gæli er det ikke  :cool: kjør på med sistnevnte Tore  :klemme: Vist bilen hos BT i dag og sklei igjennom med glans, så nå får jeg håpe leppene kommer snart så jeg får meg ordentlig felger og senk der etter   \:D/

Endret av Haraldb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent, Harald! Kommer futura på plass til helga?

 

Takk, takk Tore og ligeså! nei, dessverre, egentlig like greit ettersom jeg ikke kommer meg ned på lørdag uansett.

2 av leppene er ferdig og er hos min kontakt i tyskland, nå får vi bare se hvor lang tid det tar før de andre 2 er ferdig *bare litt lei*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...