Haraldb Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 Er ikke senterdekselet like stort på alle futuraene? Når jeg bestilte nye emblemer til mine tenkte jeg ikke over om de var til 20" eller 18"... De er like for 16,17 og 18, 20 er såpass uvanlig at det nytter jo ikke å finne deler :/ alt må lages custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 ..som igjen vil si at det da er ekstra stas med Futura i 20" Haraldb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Betyr også at det er mindre sjans for at noen andre har samme som deg! [emoji4] Haraldb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldb Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 (endret) Skjer ikke så mye om dagen, leppene ble forsinket, jeg håper på å få dem om en ukes tid. Ellers har jeg time til godkjenning av senkesettet på torsdag, venter med å fikle med eksosen før jeg har vært innom der så jeg slipper unødvendige påpekelser.Men jeg bestilte dekk i dag, sånn at jeg ikke må vente på det også når jeg først har skrudd sammen felgene igjen, valget ble Hankook Ventus SP1 Evo 225/30 foran og 245/30 bak Endret April 13, 2015 av Haraldb Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 (endret) Damn.. Du går helt ned på 30-profil foran også, ja? Du vil komme så lavt som overhodet mulig?Jeg feiger nok ut og går for 225/35 foran og 265/30 bak, selv om det helt klart ser penere ut med 235/30 og 275/25.. Ehh.. Nå fikk jeg brått veldig lyst til å prøve mitt siste alternativ også.. Hmm Endret April 13, 2015 av Torek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 30 profil foran ja, satser på å gå lavt ser jeg spent på hvordan resultatet blir, men tviler ikke på at det blir værst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldb Skrevet April 16, 2015 Forfatter Share Skrevet April 16, 2015 (endret) Damn.. Du går helt ned på 30-profil foran også, ja? Du vil komme så lavt som overhodet mulig? Jeg feiger nok ut og går for 225/35 foran og 265/30 bak, selv om det helt klart ser penere ut med 235/30 og 275/25.. Ehh.. Nå fikk jeg brått veldig lyst til å prøve mitt siste alternativ også.. Hmm 30 profil foran ja, satser på å gå lavt ser jeg spent på hvordan resultatet blir, men tviler ikke på at det blir værst så gæli er det ikke kjør på med sistnevnte Tore Vist bilen hos BT i dag og sklei igjennom med glans, så nå får jeg håpe leppene kommer snart så jeg får meg ordentlig felger og senk der etter Endret April 16, 2015 av Haraldb Skulebollen og Frode D reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldb Skrevet April 23, 2015 Forfatter Share Skrevet April 23, 2015 Fått montert Catback og 435i diffuser, skal få justert endestussene litt bedre til uka Også et youtube klipp av lyden: MagnusHN, BjornarHS, Erlandhaugen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 23, 2015 Share Skrevet April 23, 2015 det ble grom lyd! Haraldb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 23, 2015 Share Skrevet April 23, 2015 Pent, Harald! Kommer futura på plass til helga? Haraldb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldb Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 Pent, Harald! Kommer futura på plass til helga? Takk, takk Tore og ligeså! nei, dessverre, egentlig like greit ettersom jeg ikke kommer meg ned på lørdag uansett. 2 av leppene er ferdig og er hos min kontakt i tyskland, nå får vi bare se hvor lang tid det tar før de andre 2 er ferdig *bare litt lei* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 Nydelig! Haraldb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 26, 2015 Share Skrevet April 26, 2015 Regner med du stiller på vårmønstring 2. mai med "klar" bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldb Skrevet April 26, 2015 Forfatter Share Skrevet April 26, 2015 Regner med du stiller på vårmønstring 2. mai med "klar" bil? Da cruiser nok jeg og Frode i 335 i Østerriket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 26, 2015 Share Skrevet April 26, 2015 Aahh.. Det hadde jeg glemt! God tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå