Joachim Harstad Haaland Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 (endret) Førstebil!Ting som var gjort nå jeg kjøpe den.- M-tech 2 frontfanger- Senk- Felger- Lykter forran og bakOg litt smått her og der.Ting som skal gjøres (x er ting som er gjort)- Nye felger (x)- Anlegg (x)- Panser (x)- Ny frontfanger- Folitert lister inni (x)- Nytt ratt (x)- Lakkering (x) Endret Januar 26, 2015 av Harstad97 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet November 23, 2014 Forfatter Share Skrevet November 23, 2014 (endret) Mere bildet Endret Januar 26, 2015 av Harstad97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet November 26, 2014 Forfatter Share Skrevet November 26, 2014 Liten update! Skjedde ikke altformye i dag, men fikk gjort litt. - Lodda + og jording så de satt fast. - Satt på tævekrok. legger ved noen bilder ( veit noen er på sia.. ) Forsterkern blir lagt ned forran (bilde nedafor) Men man ser hvordan basser skal stå Her ser man hvordan forsterker blir liggende Blir lagt hobbyplate eller noe over også blir det satt høytalere i dom Legger ved 2 bilder jeg tok av bilen i dag. Var vel greit møkkete. blir vel vask snart. Håper på å få gjort ferdig med anlegg i morra. ordna plater og kanskje høytalere. så blir nok mest sansynelig update i morra også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 Godt du tar vare på bilen din her, ruster fort de bilene her :/ men et spørsmål graver seg inn i skallen hos meg her. Whats the deal med GTS'en i garasjen der ? er ikke den litt morsommere å holde på med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet November 27, 2014 Forfatter Share Skrevet November 27, 2014 hadde det vært min så, er stefarn min sin, og den er vel ferdig og trengs ikke gjøras noe med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet November 28, 2014 Forfatter Share Skrevet November 28, 2014 Da blei det litt jobbing på bil i kveld. Fikk gjort litt med anlegg og dippa takgrinna Lagde "hattehylle". syntes det er litt lite lyd i bilen.. Så blei lagd "hattehylle" som det ble montert 6x9 tommer. Blei 2 Gas høytalere i "hattehylla" også blir det 4" i hver bakdør. (etterverdt) - Begynte med å bare kappe plata firkanta. - Så sjekka jeg hva som måtte skjæres for å få det til å passe. legger ved et bilde av hvordan det ble skjert. - Fikk detta til å passe med bass og alt. så begynte å se hvor jeg skulle ha høytalerne. - - Skrudde fast høyalerne i plata og satte den i bilen. Resultatet blei sånn - Blir kjøpt svart filt til plata for å få den til å se fint ut. Plastidippa også takgrinda i matt svart. blei bra det også Blir vell en liten update i morra også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet Desember 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2014 Sorry for dårlig aktivitet.. sliter med skulder så har ikke blitt så mye skruing. men litt hare blitt. har fått ferdig anlegg og det funket fett det. lakt kabler helt usynelig og alt. blei bra det å. siden jeg ikke har lappen så kjørte en i klassen bilen opp på skolen siden vi skulle avbalansere hjul og sjekke over litt, vi fant ut at vi skulle på mcern og der var fortævskanten litt høy og han som kjørte av ikke vant til lav bil så da gikk det til helvete.. fangern er sprekt opp og ødelagt. splittern klarte seg med bare noen skrammer og riper.. men lurer på om jeg skal kjøpe lik eller hva jeg skal ha. noen forslag til hva som er fett? sett litt på denna. men er så utrolig usikker.. hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 (endret) Masse godt arbeid du har lagt i denne bilen. Men vær så snill å ikke totalt ødelegg den med den jallafronten der. Tror det er det mest grusomme jeg har sett :-& Beklager for smileysbomben. Men måtte bare få presisert hva jeg mente Endret Desember 9, 2014 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet Desember 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2014 veit den er litt jalla.. men vil ha noe annet enn det alle andre har. første folk gjør er jo å bestille m-tech 2 eller m3 frontfanger når de styler bil.. veit du noen andre fete fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 Original Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet Desember 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2014 tror nok det blir denna eller så blire samma som jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Det var litt bedre ja.Den er i alle fall rund i kantene slik en E46 er. 1M fanger kan funke det Jeg er fan av originalfront med Alpina- eller Hamannleppe. Disse finner du masse replicaer av på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet Desember 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2014 eller kanskje en csl fanger? usikker nå jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklygre Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Var eg som kommenterte CSL fanger på facebook, negative med denne er at du mister grøfte lysene. Men trur det er verdt det! Har sett en med CSL fanger her på forumet å det tok seg bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå