Gå til innhold

Vindusviskere e39! De Tar dårlig ved høy fart.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! kjøpte nye vindusviskere for litt siden, men merker at ved høy fart så klarer de nesten ikke og ta av vannet på vinduet en gang, passasjer sida er helt i orden men fører side klarer man så vidt å se ut. er det noen måte og få stramma opp fjæra eller fått pressa ned armen på en måte sånn at dette tar litt bedre. Noen Tips? Gjelder fra 100km/t og oppover :D

Skrevet

I tillegg til det som Trond sier over her så er det faktisk noen av oss som kjører i andre land enn Norge. Personlig har jeg meg en tur til Stockholm i ny og ne og der får jeg lov å kjøre i 120km/t og så tar jeg en tur til Tyskland og der kan jeg kjøre enda fortere.

Skrevet (endret)

Nå trenger vel ingen å leke politi heller. Jeg bryter fartsgrensen stort sett hver gang bilen brukes.

Endret av Otis
Skrevet

Er enig med Otis her, tilbake til tema.

Er du sikker på at det er ingen som helst viskere som passer på bensinstasjoner rundt om kring?

Eg endte opp med å prøve 3 typer før eg fann den riktige for meg.

Visst noen har ein fasit kva viskere skal eg ha på E46 T?

Skrevet (endret)

Jeg har gitt opp Bosch, god når de er nye men elendig levetid. Jeg har begynt å handle viskerer på Bavaria. Synes de varer litt lenger enn Bosch

Endret av Hpi
Skrevet

Bavaria klarte ikke å skaffe viskere til meg engang, de hadde aldri sett den type kontakt. Men det sitter ikke noen fjører eller no i armene som man får stramma sånn at vindusviskerne presses litt hardere mot frontruta?

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte nylig bosch viskere til min e39 på mekonomen, dem fungerer forsåvidt som dem skal.

Derimot støyer dem og hopper litt av og til, veldig irriterende på helt nye viskere... Levetiden vet jeg ikke så mye om da det er toppen en mnd siden jeg byttet. De som stod på bilen var vertfall totalt ubrukelige :P

Hva har dere betalt på bavaria for viskere? Kostet vell rundt 450,- på mekonomen med rabatt. 

Endret av Mattae
Skrevet

kjøp visker gummi og renover viskerene dine. dette er mye billigere enn å kjøpe nye svindyre viskere til e39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...