Danske Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Først hei til alle, jeg er helt fersk her på forum, og har fået anskaffet første BMW.... sååå håper dere kan leve med sikkert et par dumme spm. til dere som har peiling. Jeg var og se på en BMW og blev bare solgt med en gang. (Skulle kanskje ha fået fagfolk til å se den igennem ... Men selger virket 100% allright og troværdig)... Så derfor har gjort avtale og alt, bil leveres snarest ... men har jeg gjort et bra kjøp ... og kanskje noen kjenner igen bilen. Det er en fra ourum-auto som skal have kjørt denne. Den så veldig fin ut og kørte som en drøm, så jeg tok sjansen å sa ja til handel...håper ikke jeg har overset noe vesentligt... http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=53554632 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 grei pris det der, fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Det er en fra ourum-auto som skal have kjørt denne. Ok, men hvorfor har de da ikke solgt den selv? Ourum-Auto selger også bruktbiler i tillegg til å drive med racing. Kjenner til de godt, da vi er fra samme sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Det var ikke sånn super billig. Hadde det vært facelift, så hadde det vært billig! Nå er det en ok pris, mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Enig med Otis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nixihi Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Gratulerer med flott bil og mye kjekt utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danske Skrevet November 30, 2014 Forfatter Share Skrevet November 30, 2014 Takk, liker den selv veldig godt og syns prisen er ok, så spm. var ikke så mye om jeg hadde sparet masse penge og sån, mere om der var noe jeg hadde overset beste bil jeg nogen gang har kørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Virker ikke sånn. Det spørs jo om hva du ville ha. Du trenger jo ikke night vision, men det er jo kult. Men bilen så bra utstyrt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danske Skrevet November 30, 2014 Forfatter Share Skrevet November 30, 2014 He he om jeg skulle lave en liste over ting på den bil jeg ikke trenger ... det er mye ... Men også det som er kjekt/moro. Bra å høre jeg ikke er helt på jordet med det kjøp og ser frem til å få den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Det viktigste er nok 530xd med automat, xenon, comfort seter og div Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå