Tsf Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2015 Følger med! Spent på e38 dørhåndtakene, har lyst på slike selv. Bestilte du på ebay eller?Skal se og få montert dem snarest, har bestilt nye clips for dørtrekka og om noen skulle finne på og knekke når jeg skal bytte håndtakene bestilte på ebay ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2015 Kommer til å bli svært bra nå ja! Hvor kjøpte du takvinga? Tror jeg må skaffe en slik på vår...Satser på de ja bestile fra ebay, halve prisen iforhold til hva de skulle ha på gs thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 For original? Send meg gjerne en link på PM om selger har flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Januar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2015 For original? Send meg gjerne en link på PM om selger har flere. vet ikke om den er original eller hva, men kommer ihvertfall ny ifra Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Januar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2015 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2015 Liten update, "monterte" sorte n klistermerker på skilta og programmerte US lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Forskjellen ligger i detaljene, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2015 Forskjellen ligger i detaljene, ja Helt sant det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Ser veldig bra ut Var det bare å kode US blink? Eller har du kjøpt noe modul eller lignende? Har bestillt kabel osv til programmering på vår E39 også, tenker å få programmert us blink blandt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2015 Ser veldig bra ut Var det bare å kode US blink? Eller har du kjøpt noe modul eller lignende? Har bestillt kabel osv til programmering på vår E39 også, tenker å få programmert us blink blandt annet. Ja synst det ble en mye finere look på bilen med US blink var kun og kode lysa ja, ligger link til blandt annet hvordan programmere US blinkers her på bimmers thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2015 Da har jeg begynt på og koble opp dørhåndtaka med lys, blei ferdig med 2 av dørene nå ikveld brukte strømtyver til og koble sammen ledningene, angrer litt nå men får eventuelt ta det igjen og gjøre det på en annen måte om jeg blir plaget med dårlig kontakt... tommyheimberg og MagnusHN reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2015 Har glemt og legge ut bilder av lister osv, så her kommer litt bilder, blandt annet så viser ikke temperatur måleren 40- mer har og fått eksos stussen som skal på, så denne er bare og montere plages enda med temperaturen på bilen selv etter bytte av termostat, så ny Egr termostat er påvei iposten Har helt glemt og knipse bilder etter at swirlflaps blokkeringa ble montert, samt egr blokkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 meget flott bil! skjer med den lilla prikken som er på alle bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2015 meget flott bil! skjer med den lilla prikken som er på alle bilder? Takktakk, skal bli bra denne !Hehe knust kamera på telefonen, blir heldig vis kjøpt speilrefleks iløpet av nesteuke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2015 Da har jeg begynt på og koble opp dørhåndtaka med lys, blei ferdig med 2 av dørene nå ikveld brukte strømtyver til og koble sammen ledningene, angrer litt nå men får eventuelt ta det igjen og gjøre det på en annen måte om jeg blir plaget med dårlig kontakt...Er ferdig oppkobla alle ldørhåndtaka nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå