fredrik330d Skrevet Desember 3, 2014 Skrevet Desember 3, 2014 Har akkurat kjøpt en 2011 530d. Da jeg kom hjem la jeg merke til at det lille vinduet i frontruta på førersiden hvor chassisnummeret vises var helt blankt. Sjekket opp imot bilen til en kollega, og der stod chassisnummeret. Noen som har peiling på dette? Vet at frontruta nylig er byttet - kan det ha noen betydning?
tobiasw Skrevet Desember 3, 2014 Skrevet Desember 3, 2014 Kan det være digitalt, slikt at tenningen må være på for at det skal vises?
fredrik330d Skrevet Desember 3, 2014 Forfatter Skrevet Desember 3, 2014 Kan det være digitalt, slikt at tenningen må være på for at det skal vises? Har sjekket dette, men hjelper ikke. Ser ut som det er en digital sak ja... Ser forøvrig at det er en utstyrskode som "8SM VIN, VISIBLE FROM OUTSIDE". Vet faktisk ikke om den er standard eller hva den er? Bilen er tyskimport om det skulle ha noe å si...
E.H.D Skrevet Desember 3, 2014 Skrevet Desember 3, 2014 (endret) På min vises VIN i vinduet, og det er trykte tall, altså ikke noe digitalt som bare vises med tenningen på. Men som FredrikE skiver så er dette en egen utstyrskode 8SM, men hvorfor du ikke har dette vet jeg ikke. Endret Desember 3, 2014 av E.H.D
fredrik330d Skrevet Desember 3, 2014 Forfatter Skrevet Desember 3, 2014 (endret) På min vises VIN i vinduet, og det er trykte tall, altså ikke noe digitalt som bare vises med tenningen på. Men som FredrikE skiver så er dette en egen utstyrskode 8SM, men forfor du ikke har dette vet jeg ikke. Ved sjekk her: http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html Så har jeg tilsynelatende ikke denne 8SM opsjonen. Mulig feltet skal være blankt da...? Endret Desember 3, 2014 av FredrikE
E.H.D Skrevet Desember 3, 2014 Skrevet Desember 3, 2014 Ved sjekk her: http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html Så har jeg tilsynelatende ikke denne 8SM opsjonen. Mulig feltet skal være blankt da...? Ja, det må bli slik. Men jeg lurer på hva som gjør at jeg har dette og ikke du.
fredrik330d Skrevet Desember 4, 2014 Forfatter Skrevet Desember 4, 2014 Merkelige greier... Bilen min har stort sett ALT av utstyr ellers... (Har selvsagt sjekket at VIN er på plass alle andre steder og stemmer overens)
Silverboy Skrevet Desember 4, 2014 Skrevet Desember 4, 2014 Norske biler har det som standard i vinduet.. import har stort sett ikke det. Helt normalt
John Kr Skrevet Desember 4, 2014 Skrevet Desember 4, 2014 Jeg har F11/ 2012, den har chassis nr i vinduet, mener det skal være der.
quandt1960 Skrevet Desember 6, 2014 Skrevet Desember 6, 2014 Min er også blank så det er avhengig om det er bestilt fra fabrikk, europeiskprodusert. I noen land er det nemlig et statlig krav at det skal være synlig utenifra også (som. feks USA hvis jeg ikke husker feil). Det er laserinngravert hvis det er
SweetBMW Skrevet Desember 6, 2014 Skrevet Desember 6, 2014 Ble stoppa av politiet her om dagen sammen med Saltkjelen. De lurte på hvorfor ingen av oss hadde synlige chassis fra utsiden
quandt1960 Skrevet Desember 7, 2014 Skrevet Desember 7, 2014 (endret) Ikke krav i EU at det er synlig utenifra, men i USA er det under Federal Law Endret Desember 7, 2014 av FJPopp
Ellingsen B. Skrevet Desember 7, 2014 Skrevet Desember 7, 2014 Nesten ingen av de titalls F1x jeg har solgt har hatt det iallefall.. quandt1960 reagerte på dette 1
Bmwe61lci Skrevet Desember 8, 2014 Skrevet Desember 8, 2014 Du har fått "feil" rute når den blei bytta. Finnes rute uten felt til chassi nr. Men nå har du vel og grått skyggefelt øverst i ruta så du har fått ei finere rute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå